اخبار بانک ملی ایران در هفته ای که گذشت؛ کسب رتبه های برتر در بانکداری الکترونیک و رسانه های نوین 
چاپ 

اخبار بانک ملی ایران در هفته ای که گذشت؛ کسب رتبه های برتر در بانکداری الکترونیک و رسانه های نوین

در هفته ای که گذشت، خبر ثبت سرمایه جدید بانک ملی ایران و نیز پیشتازی بانک در چند شاخص بانکداری الکترونیک پرمخاطب بود. از سوی دیگر مشخص شد که بانک توانسته در حوزه رسانه های نوین و فضای مجازی، جایگاه مطلوبی را از آن خود کند. در این هفته، مدیرعامل بانک اعلام کرد: طرح مدیرخدمات ویژه، تحولی اساسی در خدمت رسانی به مشتریان است.


سرمایه جدید بانک ملی ایران به ثبت رسید 

سرمایه ۱۹۸ هزار و ۵۶۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی بانک ملی ایران ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، افزایش سرمایه بانک اواسط خرداد ماه امسال در مجمع عمومی فوق العاده بانک به مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به تصویب رسیده بود.

با توجه به مجوز اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نامه اداره ثبت شرکت ها در تاریخ ۱۱ مهر ماه امسال، ثبت افزایش سرمایه بانک انجام و اطلاعیه آن در تاریخ ۱۷ مهرماه سال جاری در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران به شماره ۲۱۱۴۱ منتشر شد.

با توجه به افزایش سرمایه ۸۸ هزار میلیارد ریالی در سال گذشته و افزایش اخیر، اکنون سرمایه بانک ملی ایران به ۱۹۸ هزار و ۵۶۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال رسیده است.

 


مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد:طرح مدیرخدمات ویژه، تحولی اساسی در خدمت رسانی به مشتریان است

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که اجرای درست طرح مدیرخدمات ویژه (Account Officer)  در شعب بانک، تحولی اساسی در خدمات رسانی به مشتریان فراهم کرده است، گفت: این خدمت جدید می تواند انقلابی در نحوه خدمات رسانی به مشتریان در بانک ایجاد کند.

دکتر محمدرضا حسین زاده که به اتفاق تنی چند از مدیران ارشد بانک در شعبه مستقل حافظ به عنوان یکی از نخستین شعبه های پیشرو در اجرای طرح مدیر خدمات ویژه حضور یافته بود، با مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

وی بخش های مختلف این شعبه را از جمله اعتبارات، ارزی، ضمانتنامه ها، خدمات ویژه مشتریان و صندوق امانات مورد بازدید قرار دادند و فعالیت ها و اقدامات موثر این شعبه را بررسی و ارزیابی کرد.

 حسین زاده در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک در جریان وضعیت شعبه و مسایل و امورکاری همکاران قرار گرفت و پیشنهادها و نظرات لازم را برای شتاب و سرعت بخشی بهتر بانک در فضای رقابتی شبکه بانکداری کشور بیان کرد.

وی راهکارها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه و در ادامه وضعیت فعلی بخش مدیر خدمات ویژه بانک ملی ایران را تشریح کرد و تلاش و عزم جدی کارکنان این شعبه را برای ارتقای بیشتر جایگاه بانک و بخش مدیر خدمات ویژه مورد تاکید قرار داد.

مدیر عامل بانک ملی ایران تصریح کرد: داشتن انگیزه، تخصص، خلاقیت و ظرفیت های گسترده در کارکنان بانک زمینه ساز هم افزایی در بانک را بیش از پیش فراهم خواهد کرد و با فعالیت و تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر با مشتریان و با برنامه ریزی مدون شاهد افزایش منابع بانک و ارتقاء و توسعه طرح مدیرخدمات ویژه در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی، بر برگزاری جلسات متعدد و مستمر در جهت معرفی و ارایه خدمات مختلف بانک به مشتریان به ویژه خدمات جدید از جمله نرم افزار بله، سامانه بام و طرح مدیرخدمات ویژه برای جذب بیشتر منابع تاکید کرد و گفت: تداوم همکاری با مشتریان حقیقی و حقوقی و واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار اهمیت دارد.

در این بازدید‌ مدیر امور شعب تهران و رئیس اداره کل سازمان ها و روش های بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.

شعبه ریالی/ ارزی مستقل حافظ نبش میدان حسن آباد تهران قرار دارد.

  


پیشتازی بانک ملی ایران در چند شاخص بانکداری الکترونیک 

تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیک پرداخت کارت) نشان می دهد در شهریور ماه سال جاری، بانک ملی ایران بیشترین سهم از تعداد کارت های بانکی دارای حداقل یک تراکنش را از آن خود کرده است.

این اطلاعات حاکی از آن است که سهم بانک ملی ایران از تعداد کارت های بانکی تراکنش دار در شبکه شاپرک ۲۵.۲ درصد بوده است.

بر اساس این گزارش، همچنین بیشترین سهم از تعداد کارت های بانکی تراکنش دار از نوع کارت برداشت با ۲۱.۴۹ درصد متعلق به بانک ملی ایران بوده است.

در حال حاضر ۹۷.۵۳ درصد تراکنش های شاپرکی بانک ملی ایران، سهم کارت برداشت است.

بررسی بخش دیگری از گزارش شاپرک نیز نشان می دهد بانک ملی ایران با ۱۹.۹۷ درصد، بیشترین سهم تعداد تراکنش های صادر شده در مجموع بانک ها را داشته است.

 


درخشش کهن ترین بانک در نوین ترین رسانه ها

بانک ملی ایران که در استفاده از ظرفیت رسانه های نوین پیشتاز است، رتبه سوم استفاده از تلگرام را در میان بانک های کشور کسب کرد.

بر اساس خلاصه گزارش آنالیز فعالیت بانک های کشور در شبکه های اجتماعی که توسط دپارتمان آنالیز شبکه های اجتماعی بانکتاک تحت نظارت بانک مرکزی منتشر شده است، بانک ملی ایران طی سه ماهه دوم امسال حایز رتبه سوم در استفاده از رسانه اجتماعی تلگرام شد.

بانک ملی ایران در رتبه بندی قبلی مقام هجدهم را کسب کرده بود که با توجه به تغییرات ساختاری ایجاد شده در بخش روابط عمومی، توانست رتبه خود را ۱۵ پله ارتقا دهد.

همچنین عملکرد شش ماهه ابتدای امسال نشان می دهد که تعداد کاربران کانال تلگرام بانک ملی ایران افزایش یافته و در پایان شهریور ماه به ۲۹ هزار و ۹۸۸ کاربر رسیده است.

کانال تلگرام بانک ملی ایران به نشانی @Bankmelli_ir از حدود دو سال پیش علاوه بر اطلاع رسانی خدمات بانکی و ارایه نکات و هشدارهای امنیتی، در زمینه آموزش مفاهیم بانکی نیز فعالیت مستمر دارد.

همچنین بانک ملی ایران با نگاه ویژه به بهره گیری از رسانه های نوین، در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز با نام کاربری bankmelli1307  فعالیت رسمی دارد.

کانال رسمی بانک ملی ایران در سایت آپارات https://www.aparat.com/BankMelli  است.

علاوه بر این بانک ملی ایران در جهت حمایت از استارت آپ های ایرانی و به منظور تکمیل سبد محصولات خود و ارائه خدمات بر اساس نیازهای روز مشتریان به پیام رسان بومی بله پیوسته است تا به روز ترین خدمات را در ایده آل ترین بسترها در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

این پیام رسان با قابلیت نصب بر روی گوشی های دارای سیستم عامل “Android” و “ios” در لینک  http://bmi.ir/landing/bale  قابل دسترسی و نصب است. کانال بانک در این پیام رسان نیز با آدرس  @Bankmelli_ir   قابل دسترسی است.

 


اشتغال زایی در اولویت پرداخت تسهیلات بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در پنج ماهه ابتدای امسال، بالغ بر شش هزار و ۸۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به نهادهای حمایتی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

تا پایان مردادماه سال جاری ۹۵۵ میلیارد و ۳۹۲ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پس انداز اشتغال در شش هزار و ۸۶۹ فقره از سوی بانک ملی ایران پرداخت شده است.

پرداخت پنج هزار و ۷۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش ۷۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال و ۳۰۹ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش ۱۹ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال، بخشی از تسهیلات پرداخت شده بانک به کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مدت بوده است.

همچنین ۸۱۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش ۹۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال، ۱۰۲ فقره تسهیلات مشاغل خانگی بهزیستی به ارزش شش میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال و ۵۵۷ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۱۱۷ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال اعطا شده است.

۱۱۰ میلیون ریال تسهیلات هم در بخش مشاغل خانگی بنیاد شهید تخصیص یافته است.

 

 

مدیرعامل اعلام کرد: چرخش دوباره چرخ ۵۰۰ بنگاه اقتصادی با تسهیلات بانک ملی ایران

 

مدیرعامل بانک ملی ایران از احیای ۵۰۰ بنگاه اقتصادی بحران زده در پنج استان با تسهیلات پرداختی این بانک طی چهار سال گذشته خبر داد.

دکتر محمد رضا حسین زاده با اشاره به اینکه حجم تسهیلات پرداختی در این بخش به حدود ۱۴ هزار و ۸۸۳ میلیارد ریال می رسد، گفت: واحدهای بحرانی موجود در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، تهران و قزوین توانسته اند با کمک بانک ملی ایران جان تازه ای بگیرند.

وی افزود: تنها در استان خراسان رضوی ۵۳ واحد بحرانی، هر کدام بیش از ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کرده اند که مجموع این تسهیلات به ۵ هزار و ۵۲۲ میلیارد ریال می رسد.

به گفته حسین زاده،  این واحدها در بخش های مختلف صنعت و معدن، خدمات، مسکن، صادرات، کشاورزی و صنایع تبدیلی فعال شده اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: در استان خراسان جنوبی، بیش از یک هزار و ۲۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۹ واحد بحران زده که در زمینه تولید سیمان، لوله و پروفیل، مرغ داری، خدمات الکترونیک و … فعالیت می کردند پرداخت شده است.

حسین زاده به پرداخت بیش از ۴ هزار و ۹۲۱ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۹۸ واحد بحرانی استان یزد توسط بانک ملی ایران طی چهارسال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: فولاد، فرش، ساختمان، فراورده های نسوز، کاشی و سنگ، پروفیل، تجهیزات برقی، پلاستیک، الیاف، و کاغذ، تنها بخشی از فعالیت این واحدها بوده است.

وی ادامه داد: در استان قزوین نیز ۱۰۳ بنگاه اقتصادی فعال در حوزه های دامداری، گلخانه، مرغداری، ظروف یک بار مصرف، سفال، فولاد، لامپ، آجر و … طی این مدت بیش از ۴۸۵ میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کرده اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با اشاره به این که در سه منطقه جنوب، مرکز و شرق تهران نیز بیش از ۲ هزار و ۶۷۸ میلیارد ریال تسهیلات برای احیای بنگاه های اقتصادی بحران زده پرداخت شده است، اظهار کرد: با این میزان تسهیلات، دست کم ۳۸ واحد به چرخه فعالیت و تولید بازگشته اند.

حسین زاده تاکید کرد: بانک ملی ایران در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تمام تلاش خود را برای تمرکز بر احیا و کمک به بنگاه های اقتصادی قرار داده و هم سو با دولت تدبیر و امید، به فکر توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری تا حد ممکن است.

 


موزه بانک ملی ایران، سقفی به بلندای آسمان

 

در آستانه صدمین روز افتتاح موزه بانک ملی ایران، تعداد بازدیدکنندگان آن از مرز ۱۰ هزار نفر عبور کرده است.

این موزه که روزی داشتن آن یک آرزو بود، امروز به نگین درخشانی در بانک تبدیل شده است. از روز افتتاح تا کنون، موزه بانکمیزبان جمعی از مقامات ارشد کشور بوده است.

معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار تهران، نایب رئیس اول، اعضای هیات رئیسه و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تنها بخشی از بازدیدکنندگان موزه بوده اند.

تعدادی از میهمانان اروپایی که برای تدریس به ایران سفر کرده اند نیز بازدید از موزه بانک ملی ایران را جزو برنامه های کاری خود قرار دادند.

علاوه بر این، هنرمندان، کارشناسان، دانشجویان و علاقه مندان به آثار تاریخی و نیز مشتریان بانک ملی ایران در این مدت بارها از موزه بانک ملی ایران بازدید کرده اند.

به طور متوسط روزانه ۱۰۰ نفر از موزه بانک دیدن کرده اند و با تاریخچه بانک، اشیای قیمتی، هدایا و … موجود در موزه آشنا شده اند.

آنچه از برآیند اظهار نظر بازدیدکنندگان موزه بر می آید، تقدیر از مجموعه بانک برای جمع آوری همه این آثار زیر یک سقف است.

بانک ملی ایران برای توسعه موزه برنامه های گسترده ای در پیش دارد. تصمیم بر این است که اشیای بیشتری وارد موزه شود و اقدامات جانبی دیگری از قبیل شبیه سازی فعالیت های بانکداری قدیمی با استفاده از تکنولوژی های روز در آن پیاده شود.

گرچه موزه بانک در ابتدای راه است، اما حتما راه درازی در پیش دارد. موزه بانک ملی ایران، نشانگر هویت تاریخی و ارزشمند بانک است. بدون شک با گذشت زمان، ارزش این موزه بیش از پیش آشکار می شود و آیندگان به وجود چنین موزه ای افتخار خواهند کرد.

 علاقه مندان و بازدیدکنندگان محترم داخلی و خارجی  می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۳ الی ۱۷  جهت بازدید به این موزه مراجعه کنند .

 

 


راه اندازی صندوق اجاره ای شعبه تهرانپارس بانک ملی ایران

 

صندوق اجاره ای شعبه تهرانپارس بانک ملی ایران راه اندازی شد.

صندوق های اجاره ای به عنوان یکی از سرویس‌های جانبی بانک‌ها، محلی مجهز به سیستم های ایمنی ضد حریق و ضد سرقت برای نگهداری و حفظ اسناد و اشیای گران قیمت مشتریان است که مطابق قانون به اشخاص حقیقی و حقوقی دارای اهلیت معامله واگذار می شود.

۳۱۲ عدد صندوق اجاره ای در شعبه ممتاز تهرانپارس راه اندازی شده است.

اکنون ۸۳ شعبه بانک ملی ایران در سراسر کشور دارای ۱۱۷ هزار و ۲۱۰ صندوق اجاره ای هستند که از این تعداد ۲۴ شعبه در تهران قرار دارند.

مشتریان می توانند برای اطلاع از شعب دارای صندوق اجاره ای به بخش خدمات بانکی سایت بانک ملی ایران به نشانی  www.bmi.ir مراجعه کنند.

از آنجا که این صندوق ها دارای ظرفیت محدود بوده و تقاضا برای دریافت آنها بالاست بنابراین شعب طبق ضوابطی خاص از جمله داشتن حساب بانکی فعال در آن شعبه، صندوق ها را واگذار می کنند که مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شعب مراجعه کنند.

ضمنا مشتریان برای اجاره صندوق های اجاره ای در شعبه تهرانپارس بانک ملی ایران می توانند به آدرس تهران، فلکه دوم تهرانپارس، پلاک ۱۶۰ و۱۶۲ مراجعه نمایند.

 


اتصال شعبه پاریس بانک ملی ایران به سیستم پرداخت تارگت ۲ 

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران گفت: پس از چندین ماه پیگیری مستمر، شعبه پاریس این بانک به صورت مستقیم به عضویت سیستم پرداخت اروپا (تارگت ۲) متصل شد.

غلامرضا پناهی افزود: سیستم پرداخت تارگت نهاد پولی حوزه یورو یا همان Euro system متشکل از بانک مرکزی اروپا و بانک های مرکزی کشورهای عضو اتحادیه اروپاست که از طریق بانک مرکزی هر کشور به بانک های حاضر در اتحادیه اروپا، امکان انتقال وجه را به صورت آنی و فراتر از مرزهای جغرافیایی آن ها می‌دهد.

وی اظهار کرد: شعبه پاریس بانک ملی ایران در فرانسه در دوران قبل از تحریم به واسطه یک کارگزار امکان نقل و انتقال وجوه را داشت و عضو مستقیم این سیستم پرداخت نبود، اما اکنون به صورت مستقیم به عضویت سیستم پرداخت تارگت درآمده است.

پناهی تاکید کرد: شعبه پاریس آمادگی ارائه خدمات بانکی را در حوزه اروپا دارد.

 


مساعدت بانک ملی ایران با ۲۲ طرح کلان اقتصادی

 

بانک ملی ایران در پنج ماه نخست امسال مساعدت در اجرای عملیات ۲۲ طرح کلان اقتصادی را مصوب کرده است.

این اقدام در حوزه درخواست تسهیلات ارزی و ریالی یا تمدید دوران مشارکت مدنی بوده است.

تصویب یک فقره تسهیلات ارزی  ریالی به منظور تولید گچبرگ و پنل های گچی به مبلغ ۱۶ میلیون و ۴۶۱ هزار دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی و نیز ۲۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی، از جمله این موارد بوده است.

تصویب طرح تولید شمش فولاد آلیاژی از محل سپرده گذاری ریالی صندوق توسعه ملی به مبلغ یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال به همراه احداث یک هتل بین المللی به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی جزو دیگر مواردی است که بانک ملی ایران در آنها مشارکت کرده است.

همچنین امسال در راستای اجرای سیاست های دولت محترم مبنی بر ساماندهی و کمک به راه اندازی، تکمیل و تقویت واحدهای تولیدی با اشتغال کمتر از ۱۰۰ نفر، بانک ملی ایران به ۲۵ بنگاه اقتصادی مبلغ حدود ۹۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

 


همزمان با روز عصای سفیدنهمین شعبه بانک ملی ایران به سامانه ویژه نابینایان تجهیز شد

 

همزمان با روز جهانی عصای سفید، بانک ملی ایران نهمین شعبه خود را به سامانه ویژه نابینایان در شعبه میدان آزادی سنندج تجهیز کرد.

سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان در شعب مجهز به صفحه کلید و نمایشگر بریل، اسپیکر، هدفون و ثبت اثر انگشت فعال است و تکمیل فرم های بانکی با استفاده از صفحه کلید توسط نابینایان انجام می شود.

 شعب تجهیز شده به این سامانه در بانک ملی ایران خدماتی شامل واریز نقدی، برداشت وجه از دفترچه، برداشت وجه از کارت، افتتاح حساب قرض الحسنه، دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی و درخواست خدمات و وصول چک را برای نابینایان انجام می دهد.

لازم به ذکر است، بانک ملی ایران تاکنون توانسته است ۹ شعبه عارف در تهران، شعب مرکزی در قم، تبریز، ارومیه، بیرجند، شعبه چهار راه مشیر در شیراز، شعبه کوه سنگی در مشهد و به تازگی شعبه میدان آزادی در سنندج را به این سامانه مجهز کند و این برنامه را دارد که یک شعبه از هر استان رابه ۵ باجه ویژه نابینایان اختصاص دهد.

مشتریان نابینای بانک ملی ایران می توانند بدون نیاز به همراه، فرم های درخواستی خدمات بانکی مثل برداشت و یا واریز وجه را با استفاده از ورودی و خروجی های بریل این سامانه تکمیل کرده و فرم تکمیل شده را پرینت و به متصدی بانک برای انجام عملیات، ارائه کنند.

 


رشد ۱۷۳ درصدی خدمات ارز بازرگانی بانک ملی ایران

 

خدمات ارز بازرگانی انجام شده از سوی بانک ملی ایران در پنج ماهه ابتدای سال جاری از رشد ۱۷۳ درصدی برخوردار بوده است.

 مجموع خدمات ارز بازرگانی بانک ملی ایران در بخش گشایش های اعتبارات و بروات اسنادی و حواله های ارزی صادره بابت واردات کالا در پنج ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد ۹۵.۵۶درصد و از نظر مبلغ ۱۷۳.۳۹ درصد رشد داشته است.

در این مدت همچنین تعداد چهار هزار و ۸۰۹ فقره حواله وارده و صادره ارزی با حجم یک هزار و ۷۳۸ میلیون دلار کارسازی شده است.

در بخش خدمات ارزی شعب از جمله فروش ارز سیاحتی و زیارتی هم در مدت مذکور، حدود ۲۷۲ هزار فقره ارز به فروش رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل – حدود ۱۴۷ هزار فقره – از رشد ۸۴.۷۱ درصدی برخوردار بوده است.

 

 


اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص اختلال در تعداد محدودی از “ملی کارت ها” 

بانک ملی ایران در پی اختلال ایجاد شده در تعداد محدودی از ملی کارت ها بدلیل قدیمی و ساده بودن رمزها اطلاعیه ای را به این شرح صادر کرد.

در پی تاکیدات بانک مرکزی کلیه بانک های کشور موظف شدند در راستای حفظ امنیت حساب مشتریان، کارتهای دارای رمز دوم قدیمی و ساده را جهت الزام به امنیت بیشتر و ممانعت از ایجاد مشکلات آتی مسدود کنند .

صاحبان ملی کارت های مسدود شده برای رفع این مشکل  کافیست به نزدیکترین خودپرداز بانک ملی مراجعه و با تغییر رمز اول و دوم ، کارت خود را فعال نمایند .

 


در نمایشگاه تلکام، دستگاه” آنی بانک” بانک ملی ایران رونمایی شد

 

کیوسک و دستگاه” آنی بانک” بانک ملی ایران با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و محمد مهدی عطوفی معاون بازاریابی و امورمشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران در هجدهمین نمایشگاه تلکام رونمایی شد.

خاتونی در این مراسم با تقدیر از فعالیت ها، تلاش ها و مشارکت شرکت همراه اول و شرکت GSS به منظور ساخت و تولید این دستگاه اظهارکرد: در راستای سیاستگذاری های دولت محترم به جهت توسعه و رشد دولت الکترونیک، بانک ملی ایران تلاش می کند تا امکان سرویس دهی و خدمات نوین به مشتریان را به شیوه غیرحضوری و در بسترهای الکترونیکی با سهولت و اطمینان بیشتر فراهم کند.

وی هدف از تولید و ساخت این دستگاه هوشمند را عرضه خدمات شبانه روزی به کاربران و مشتریان بانک بدون مراجعه به داخل شعب و استفاده از سرویس های متعدد و جدید از جمله فروش سکه طلا، صدور کارت مجدد، فروش سیم کارت، تبدیل ارز و صدورکارت هدیه برشمرد.

مسعود خاتونی دراین مراسم با ابراز امیدواری به ارائه گسترده خدمات و سرویس های بانکی در آینده نزدیک به مشتریان گفت: در فاز نخست و تا پایان سال، ۱۵۰۰ دستگاه انواع کیوسک بر اساس نیازهای هر شعبه در سطح کشور جانمایی، نصب و راه اندازی خواهد شد.

معاون بازاریابی و امورمشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران نیز در این مراسم گفت: با راه اندازی دستگاه آنی بانک مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعب می توانند امور بانکی خود را انجام دهند.

عطوفی افزود: محیط این دستگاه به گونه ای است که مشتریان بدون صرف زمان و وقت، به راحتی و سهولت می توانند نسبت به دریافت خدمات بانکی مورد نظر خود اقدام کنند

 

 

درباره نویسنده

15419مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو