اخبار بانک ملی 
چاپ 

اخبار بانک ملی

پنج رتبه برتر برای بانک ملی ایران در جشنواره شهید رجایی

 

بانک ملی ایران در پنج استان توانست از جشنواره شهید رجایی تقدیرنامه دریافت کند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ادارات امور شعب استان های لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان و یزد بانک ملی ایران توانستند در جشنواره شهید رجایی، رتبه برتر کسب کنند.

 

بر این اساس، اداره امور شعب استان لرستان بانک ملی ایران در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۵ بین دستگاه های اجرایی استان در خصوص اجرای سند اقتصاد مقاومتی حائز رتبه برتر شد.

 

اداره امور شعب استان یزد بانک ملی ایران نیز در محور رضایت مندی بخش خصوصی از عملکرد دستگاه در بهبود فضای کسب و کار، در شاخص های اختصاصی ویژه استانی رتبه برتر را کسب کرد.

 

اداره امور شعب استان ایلام بانک ملی ایران هم توانست رتبه برتر استان در محور بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال را از آن خود کند.

 

اداره امور شعب استان چهار محال و بختیاری بانک ملی ایران نیز به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان در موضوع اقتصاد مقاومتی معرفی شد.

 

همچنین اداره امور شعب استان زنجان بانک ملی ایران در حوزه ارتباطات مردمی حائز رتبه برتر استان شد.

 

همراهی دویست میلیارد ریالی بانک ملی ایران برای پرداخت معوقات کارگران اراکی

دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملى ایران گفت : پیرو دستور رئیس جمهور و تأکید جناب دکتر کرباسیان وزیر اموراقتصادى و دارائى براى حل مشکلات کارگرى شرکتهاى آذرآب و هپکو ، بانک ملى ایران مبلغ دویست میلیارد ریال براى شرکت آذرآب و بانک تجارت مبلغ هفتاد میلیارد ریال براى شرکت هپکو امروز پنجشنبه اختصاص و پرداخت گردید

استاندار مرکزی نیز در این خصوص اعلام کرد:

با پیگیری هایی که تا ساعات پایانی امروز به طول انجامید٬ درنهایت عصرامروز بخشی  از معوقات کارگران شرکتهای هپکو و آذرآب به حساب آنها واریز شد.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری فراگیر  مدیران بانک‌ملی ایران با اعطای ۲۰ میلیارد تومان وام زمینه پرداخت ‌‌ معوقات کارگران آذرآب فراهم شد.

در این مسیر و با وجود زمان بسیار کم و پایان ساعت اداری و همچنین تعطیلی سیستم بانکی؛ همکاری خوبی برای اجرای این مصوبه از سوی بانک ملی ایران صورت گرفت که جادارد در این خصوص از دکتر کرباسیان وزیر محترم اموراقتصاد و دارایی، مدیران بانک ملی و سایر مسئولان و مدیران کشور و استان و همچنین از سعه صدر و همکاری مطلوب کارگران در مسیر اجرای مصوبات روز گذشته تشکر نمایم.

برگزاری تور آموزشی کانون جوانه های بانک ملی ایران

تور آموزشی کانون جوانه های بانک ملی ایران برای آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم بانکی، شیوه عملکرد بانک ها و عملیات بانکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، آموزش سواد بانکی به کودکان و نوجوانان کشور یکی از مهم ترین اهداف تاسیس کانون جوانه های بانک ملی ایران است که به همین منظور طرح آموزش مفاهیم بانکی در دو مدرسه شهر تهران برگزار شد.

 

در این تور دو روزه که با همکاری اداره امور شعب جنوب تهران بانک ملی ایران به اجرا درآمد، دانش آموزان با مطالبی پیرامون مفهوم پول، علت وجودی بانک و شیوه عملکرد بانک ها، شناخت چک، ویژگی ها و نحوه نوشتن آن، چگونگی استفاده از دستگاه پول شمار، نحوه شناخت پول و چک تقلبی و همچنین عملیات بانکی در بانک ملی ایران به صورت عملی آشنا شدند.

 

گفتنی است، این تور دو روزه مورد استقبال دانش آموزان و اولیای آنها قرار گرفت و در پایان جلسات هم بر اساس مطالب ارایه شده، مسابقه ای برگزار و به برندگان جوایزی اهدا شد.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو