اعطای تسهیلات به صنایع با کارمزد پایین 
چاپ 

اعطای تسهیلات به صنایع با کارمزد پایین

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سفر به استان هرمزگان از اعطاي تسهيلات به صنايع با كارمزد پايين خبرداد.

به گزارش  یمین نیوز از روابط عمومي وبين الملل ، دکتر سید محمدعلي ابریشمی در نشست با صنعتگران  اين استان اظهارداشت : به منظور رفع مشكل کمبود نقدینگی ساز و کار جدیدی فراهم شده است که  اين موضوع از طریق بانک صنعت و معدن انجام خواهد شد .

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت افزود: ۱۰۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات مصوب شده است تادر اختیار صنعتگران قرار  بگیرد    که ۲۰۰۰میلیارد ریال آن را دولت و ۸۰۰۰ میلیارد ریال را بانکها تقبل می کنند .

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت  تصریح کرد: این تسهیلات از منابع ملی بوده و کارمزدی کمتر از کارمزد سایر بانک ها دارد .

این مقام مسئول ابزار امیدواری کرد با پرداخت تسهيلات مشکل تعدادی از  واحدهای صنعتی را مرتفع  وآن ها را   به چرخه تولید باز گرداند .

دكترسيد ابريشمي : شفاف سازی هدف ماست

مدیرعامل سازمان صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي ايران همچنين در گردهمایی معاونان پشتیبانی و منابع انسانی شرکت شرکهای صنعتی سراسر کشور كه در اين استان برگزارشد،  شفاف سازی همه‎ی امور را به عنوان یکی از اهداف سازمان نام برد و گفت : بايد تمام اقدامات شرکت شهرکها و اطلاعات پروژه ها به طور کامل روی سایت قرار بگیرد و افراد براساس وظایفشان به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

وی از ایجاد سیستم MIS و GIS به عنوان یکی از شاخص های شفاف سازی نام برد و افزود : تاکنون ۲۴۰ شهرک در GIS هستند وامید است تا پایان سال همه ی شهرکها به این سیستم ملحق شوند تا سرمایه گذار با اطلاعات کافی سرمایه گذاری کند.

گفتني است در پایان معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از زير ساخت هاي شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس و همچنین  دو واحد صنعتی   تولید کننده تابلو برق و   تولید کننده روغن نباتی بازدیدكرد.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو