بانک صنعت و معدن نقش خود را در حمایت از تولید به نحو احسن انجام می دهد 
چاپ 

بانک صنعت و معدن نقش خود را در حمایت از تولید به نحو احسن انجام می دهد

 

محمدرضا بادامچی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بانک صنعت و معدن می تواند یک حمایت کننده قوی برای صنایع کوچک و متوسط باشد و به طور قطع برای بازسازی واحدهای تولیدی و ورود نقدینگی به این واحدها کمک شایانی می کند.

بادامچی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن افزود : ساختار فرسوده واحدهای تولیدی از مهمترین مشکلات کنونی تولید کشور است که باید توجه خاصی به این معضل شود و این بانک می تواند در اصلاح این ساختار نقش اساسی داشته باشد.

وی تصريح كرد : چرخ اشتغال از گردش واحدهای تولیدی به راه می افتد و هر چه واحدهای تولیدی سر و سامان بیشتری بگیرند، توسعه بيشتر اشتغال را به دنبال خواهند داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: فعالیت های بانک صنعت و معدن در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است .

بادامچی در خصوص افزایش سرمایه بانکها نیز خاطرنشان کرد: به طور قطع افزایش سرمایه بانکها می تواند در ورود نقدینگی به واحدهای صنعتی و تولیدی و تقویت این واحدها اثرگذار باشد.

وی در پایان عنوان داشت: بانک صنعت و معدن نقش خود را در حمایت از تولید به نحو احسن انجام می دهد و ما از این بابت بسیار خرسندیم، همچنین حضور مدیریت خبره و با تجربه در حوزه صنعت، نقش این بانک را در رونق تولید و صنعت کشور بسیار پر رنگ تر کرده است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو