تضمین خرید محصولات ، مزیت نسبی مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن 
چاپ 

تضمین خرید محصولات ، مزیت نسبی مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن

رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی، مزیت نسبی مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن را تضمین خرید محصولات این مرکز از طریق مجموعه دولت و نظام بانکی به عنوان پشتیبان اصلی این مرکز اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، پشت مشهدی در مراسم افتتاح مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن گفت: وظیفه این مرکز پرورش یک مسئله تا سر حد ایده و سپس پرورش ایده تا سر حد یک محصول است.

 

رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی افزود: مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن خدمات عمومی و تخصصی به صاحبان ایده ارایه می کند تا در نهایت یک شرکتی به وجود بیاید که بر مبنای یک مسئله شکل گرفته است.

 

پشت مشهدی تاکید کرد: دولت و بانک مسکن در حال حاضر با یکسری چالش در بخش مکسن و ساختمان و همینطور راه و شهرسازی روبرو هستند. این مرکز می تواند بازوی دولت و بانک برای حل این چالش ها شود و به جای آنکه به روال ناکارآمد گذشته، دولت، خود در مسیر حل چالش ها با برنامه ریزی توسط پیمانکاران برنامه نویس اقدام کند، سکان برنامه ریزی برای حل چالش ها را به مرکز توسعه کارآْفرینی بانک مسکن واگذار کند.

 

رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی، رمز موفقیت مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن را آزادسازی اطلاعات توسط دولت و همچنین پشتیبانی دولت از این مرکز در زمینه تنظیم گری رابطه بین مرکز با فعالیت های سنتی عنوان کرد.

 

وی وجود حداقل ۲ میلیون خانه خالی در کشور را یک چالش در بخش مسکن معرفی کرد و از مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن خواست برای حل آن، ایده قابل اجرا ارایه کند.

 

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو