تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد وزارت اقتصاد در خصوص اقتصاد مقاومتی 
چاپ 

تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد وزارت اقتصاد در خصوص اقتصاد مقاومتی

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر دوشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و به ارزیابی پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال جاری پرداخته شد.

به گزارش (شادا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت٬ اسحاق جهانگیری با ملی دانستن پروژه های وزارت اقتصاد از عملکرد این وزارتخانه قدردانی کرد و پیشبرد پروژه های مزبور را حائز اهمیت فراوان دانست.

معاون اول رئیس جمهور همچنین به منظور توسعه صادرات غیرنفتی  از وزارت امور اقتصادی و دارایی خواست با تدوین نقشه راه این مهم را تحقق بخشد.

رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی همچنین از وزارت امور اقتصادی و دارایی خواست در کارگروهی با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مربوطه، در راستای تحقق رویکرد برونگرایی اقتصاد مقاومتی، موانع پیش روی توسعه صادرات محصولات پتروشیمی و فرآورده های نفتی را بررسی کنند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه این جلسه با بیان اینکه برخی طرح ها و پروژه های اولویت دار سال ۹۵ با آثار مثبت بیشتری برای مردم و فعالان اقتصادی همراه هستند، گفت: رضایتمندی و رفاه مردم از اهمیت فراوانی برای دولت برخوردار است و لازم است برای شناسایی و اجرای این گونه طرح ها نظیر بهبود فضای کسب و کار و استقرار دولت الکترونیک تمرکز ویژه ای معطوف شود تا شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از نتایج طرح ها و برنامه های دولت باشیم.

وی همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر پیگیری برای تکمیل و اجرای طرح جامع مالیاتی کشور، خاطرنشان کرد: موضوع مالیات از اهمیت فراوانی برای دولت برخوردار است و انتظار می رود طرح جامع مالیاتی هرچه سریعتر تکمیل و اجرا شود.

دکتر جهانگیری با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور افزود: یکی از برنامه های اولویت دار وزارت امور اقتصادی و دارایی، جذب ۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی است که باید با جدیت هرچه بیشتر دنبال شود تا شاهد آثار مثبت آن در اجرای طرح ها و پروژه های اقتصادی کشور باشیم.

در این جلسه که با حضور وزیر اقتصاد و برخی از مدیران ارشد وزارت اقتصاد برگزار شد گزارشی از پیشرفت پروژه های اولویت دار وزارت اقتصاد ارائه گردید.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو