توضیحات روابط عمومی بیمارستان شهدای تجریش در مورد درگذشت اولادی 
چاپ 

توضیحات روابط عمومی بیمارستان شهدای تجریش در مورد درگذشت اولادی

mehrمدیر روابط عمومی بیمارستان شهدای تجریش در مورد شرایط مهرداد اولادی هنگام انتقال به بیمارستان و درگذشت او توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فارس، مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال ظهر امروز درگذشت.

مدیر روابط عمومی بیمارستان شهدای تجریش در مورد درگذشت مهرداد اولادی مهاجم سابق پرسپولیس گفت: ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز از طریق اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد. وقتی هم به بیمارستان رسید فاقد علائم حیاتی بود. اولادی بلافاصله به بخش احیا منتقل شد و پزشکان حدود یک ساعت امور مربوط به احیا را روی وی انجام دادند. چندین بار اقدامات احیا انجام شد اما با توجه به اینکه او زمانی به بیمارستان رسید که فاقد اعلائم حیاتی بود این تلاش‌ها نتیجه نداد و جان خود را از دست داد.

تجمع هواداران مرحوم اولادی مقابل بیمارستان (+ عکس)

پس از انتشار خبر درگذشت مهرداد اولادی، جمع زیادی از هواداران فوتبال و علاقه‌مندان به این بازیکن مقابل بیمارستان شهدای تجریش اجتماع کرده‌اند.

در حالی که بیش از یک ساعت از انتشار خبر درگذشت مهرداد اولادی، بازیکن اسبق پرسپولیس، ملوان و تیم ملی می گذرد، حدود ۴۰۰ نفر از هواداران فوتبال و علاقه مندان این بازیکن مقابل بیمارستان شهدای تجریش (محل درگذشت اولادی) تجمع کرده‌اند. مسئولان بیمارستان درهای ورودی بیمارستان را بسته‌اند و اجازه ورود کسی را به داخل نمی‌دهند.

برخی از فوتبالیست‌ها و هم تیمی‌های اولادی مانند جواد کاظمیان هم‌اکنون در بخش اورژانس بیمارستان حضور دارند.

حامد حدادی نیز در مقابل بیمارستان حاضر شده است.

جواد کاظمیان: بعضی‌ها در فوتبال اولادی را کشتند

همبازی سابق مهرداد اولادی گفت: روی مهرداد فشار روحی روانی زیادی وجود داشت. یک سری افراد در فوتبال، او را کشتند.

جواد کاظمیان در گفت‌وگو با ایسنا، در حالی که گریه می‌کرد و به شدت ناراحت بود درباره فوت مهرداد اولادی گفت: من در راه بیمارستان هستم و اصلا حالم خوب نیست. من و مهرداد نزدیک به ۲۰ سال با یکدیگر دوست بودیم. واقعا نمی‌دانم چه بگویم.

او ادامه داد: ما ایرانی‌ها مرده پرست هستیم. مهرداد را یک سری از افراد در این فوتبال کشتند. فشار روحی و روانی روی مهرداد خیلی زیاد بود.

بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که منظور شما از یک سری افراد چه کسانی است، گفت: الان نمی‌توانم بگویم. خیلی ناراحت هستم. به وقتش خواهم گفت که چه اتفاقاتی برای مهرداد افتاده است.

کاظمیان در پاسخ به این سوال که آخرین بار چه زمانی با اولادی صحبت کرد گفت: آخرین بار در ایام عید نوروز بود که با هم صحبت کردیم و حالش خوب بود و مشکلی نداشت. نمی‌دانم چطور به صورت ناگهانی این اتفاق افتاده است. دیگر نمی‌توانم صحبت کنم.

مهدی رحمتی: حالم از این از دنیا به هم می‌خوره

کاپیتان استقلال با انتشار پیامی در صفحه ایستاگرام خو د درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی را تسلیت گفت.

 

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال بعد از درگذشت مهرداد اولادی، درصفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «حالم از این دنیا به هم می خوره. این دنیا ارزش نداره به خدا. شاید فردا نوبت ما باشه. مهرداد عزیز خداحافظ.»

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو