خبر خوش بانک مسکن برای متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید 
چاپ 

خبر خوش بانک مسکن برای متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید

بانک مسکن در مراسم افتتاح سه هزارو ۲۱۸واحد مسکن مهر در شهرجدید پردیس از امتیاز ویژه این بانک برای متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید خبرداد. به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- ، ندا کسری کرمانشاهی، رئیس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های مسکن مهر و بهره برداری از خدمات محله ای در شهر جدید پردیس، اعلام کرد: بانک مسکن به مناسبت روند مناسب بهره برداری از واحدهای مسکن مهر و سرعت بخشی به مراحل تکمیل این واحدها، یک خبر خوش به متقاضیان واجد شرایط و پیش خریداران مسکن مهر در شهرهای جدید ارایه می کند.

 

وی گفت: از این پس، در شهر جدید پردیس ،‌ بانک مسکن با تسهیل شرایط فروش اقساطی زمینه تحویل و اسکان سریع تر متقاضیان را فراهم کرده است.

 

کرمانشاهی در عین حال از تاکید ویژه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن بر تسریع در پرداخت تسهیلات مکمل ساخت مسکن مهر (تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی علاوه بر تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ساخت) خبر داد و افزود: تمامی شعب بانک مسکن چه در شهرهای جدید و چه در سایر شهرهای کشور، از آمادگی لازم برای پرداخت سریع تسهیلات مکمل ساخت مسکن مهر به پروژه­های ناتمام، برخوردار هستند.

 

رئیس اداره کل تسهیلات تبصره­ای بانک مسکن همچنین یادآور شد: بانک مسکن به همکاری همه جانبه خود با وزارت راه و شهرسازی تا بسته شدن پرونده طرح مسکن مهر ادامه می دهد.

 

شایان ذکر است، صبح امروز ۳ هزار و ۲۱۸ واحد مسکونی مهر ساخته شده در شهر جدید پردیس با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، مدیران مرتبط در حوزه مسکن، نمایندگان مجلس و همچنین مدیران بانک مسکن، به افتتاح رسید.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو