فرمانده انتظامی استان کردستان اعلام کرد/اجرای 150 عنوان برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در کردستان 
چاپ 

فرمانده انتظامی استان کردستان اعلام کرد/اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در کردستان

IMAGE11463984340494فرمانده انتظامی استان کردستان از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با توجه به روزشمار هفته تعریف و در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار طوفان نیوز از سنندج سردار مسعود خرم‌نیا  پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، ضمن بیان اینکه هفته نیروی انتظامی از ۱۴ مهر ماه شروع و به مدت یک هفته برنامه‌های مختلف با شعار «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» در سطح کشور و استان برگزار می‌شود، گفت: انتظامی استان نیز مانند سایر دستگاه‌ها در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری شده است تمام توان خود را به کار بسته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان  تصریح کرد: ارتقای امنیت برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در راس برنامه‌های انتظامی استان قرار گرفته و امیدواریم با تامین و ارتقای این مهم شاهد حضور بیش از پیش سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در استان باشیم.

خرم‌نیا با بیان اینکه پلیس در راستای برقراری و توسعه امنیت فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد تا مردم بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای به امورات زندگی خود برسند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری خود مردم امنیت در استان کردستان پایدار و در حد قابل قبولی است.

وی اظهار کرد: با کمک مردم و تلاش مسوولان تمام توطئه‌های دشمنان که همواره در صدد ایجاد تنش و حذف امنیت در استان و کشور ما هستند خنثی و امنیت کاملا پایداری در استان وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته ناجا در استان پرداخت و گفت: نخستین روز هفته ناجا از جمعه با حضور کارکنان سراسر استان در میعادگاه‌های نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌های نماز آغاز می‌شود.

خرم‌نیا گفت: دومین روز از هفته ناجا با عنوان« پلیس، اقتدار کارآمدی و حرفه‌ای‌گرایی نام‌گذاری شده است که شاخص‌ترین برنامه این روز برگزاری برنامه صبحگاه مشترک با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی است.

به گفته وی، پلیس هوشمندی پاسخگویی و مردم‌مداری عنوان سومین روز از این هفته  است که برنامه‌های مختلفی از جمله اهدای خون توسط کارکنان انتظامی استان در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس آموزش همگانی، مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی عنوان چهارمین روز از هفته ناجا است که طرح مردم یاری و خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم توسط واحدهای درمانی انتظامی، حضور کارشناسان انتظامی و پلیس فتا در مدارس و بازدید دانش‌آموزان از مراکز فتا انجام می‌شود.

وی از برگزاری مانور متورسواران قانونمند همزمان با پنجمین روز از این هفته خبر داد و گفت: پلیس دانش بنیانی، پژوهش محوری و نوآوری و  پلیس، حماسه حسینی، فضائل اخلاقی و ایثارگری از دیگر عناوین روزهای هفته ناجا در استان است.

به گفته وی، در این روز دیدار با علما، دیدار با شوراهای اسلامی و غبار روبی مزار شهدا در دستور کار انتظامی استان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در طول هفته ناجا ۱۵۰ عنوان فعالیت در دستور کار انتظامی استان قرار گرفته است که امیدواریم بتوانیم با کیفیت مناسب و اثرگذاری روی مخاطبین برنامه‌های خود را دنبال کنیم.

 

وی خواستار حضور پررنگ اصحاب رسانه در برنامه‌های این هفته شد و گفت: این انتظار را از اصحاب رسانه داریم که تمام برنامه‌ها را در طول این هفته به نحو احسن پوشش و اطلاع‌رسانی کنند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو