مدیرشعب استان گیلان: قصد داریم تا طلایه دار بانکداری الکترونیک در کشور باشيم 
چاپ 

مدیرشعب استان گیلان: قصد داریم تا طلایه دار بانکداری الکترونیک در کشور باشيم

محمد بلادی چولابی مدیرشعب استان گیلان با اشاره به استقبال مشتريان از خدمات بانکداري نوين بانک قرض الحسنه مهر ايران، بر توسعه استفاده متقاضيان از سرويس هاي بانکداري الکترونيك تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بلادی چولابی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در حوزه بازاريابي و جذب منابع جديد گفت: با توجه به موقعيت جغرافيايي و فصلي بودن شغل کشاورزي در استان گيلان ميزان نقدينگي در نيمه دوم سال بيشتر مي باشد، با تلاشهاي گروه بازاريابي استان و با عنايت به تکريم ارباب رجوع در شعب و برقراري ارتباط مستقيم با مشتريان، خيرين، نهادها و سازمانهاي مختلف و ارتباط نزديک با جامعه روحانيون اميد است با در نظر گرفتن وضعيت فعلي استان كه همراه و متناسب با عملكرد ساير استانها در حال رشد و تعالي مي باشد با بهبود عملكرد در ماه هاي آتي ، شاهد رشد روز افزون منابع قرض الحسنه باشيم.
وی در خصوص اهمیت پیگیري و وصول مطالبات بيان داشت: مشکلات اقتصادي، بازارهاي فصلي، ميزان نرخ بيکاري و … ، بخشي از دلايلي است که گاهي منجر به ايجاد مطالبات در استان مي شود و اين مديريت با بهره گيري از تمام ابزارها و ظرفيت موجود نسبت به وصول مطالبات اقدام مي نمايد .
مدیرشعب استان گیلان افزود: ایجاد برنامه زمانبندی مشخص، سرکشي مدون و بي وقفه به شعب، بررسي روند پيگيري و برگزاري کميته مطالبات در محل ستاد استان گيلان و درخواست ارائه گزارش هفتگي و ماهانه از شعب از مهمترين اقداماتي است که در سطح استان انجام مي گيرد .
بلادی چولابی با اشاره به برنامه ریزی و استراتژي مد نظر در حوزه هاي مختلف فعاليت هاي شعب استان اظهارداشت: اين مديريت در نظر دارد با استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود، با تکيه بر نيروي جواني و انگيزشي پرسنل و بهره گيري از روش بهبود مستمر نسبت به دستيابي به اهداف تعيين شده گام هاي بنيادي برداشته و
چشم انداز درخشانی را تا پایان سال جاری رقم زند .
وی افزود: این استان قصد دارد طلایه دار بانکداری الکترونيک در کشور باشد و كسب رتبه هاي برتر در بخشهايي از اين حوزه در طي چهار ماه اخير بيانگر شتاب شعب گيلان براي دستيابي به اين مهم در آينده است.
مدیریت شعب استان گیلان تصریح کرد: افزايش تبليغات، لحاظ نمودن امر بازاريابي در تمامي سطوح صف و ستاد، برنامه ريزي دقيق و هدفمند در جهت افزايش سهم بانک از بازار پولي استان، تلاش مضاعف در کنترل مصارف و کاهش مطالبات از ديگر برنامه هاي اين مديريت مي باشد كه اميد است با استعانت از خداوند متعال و رهنمودهاي مديران ارشد بانك محقق گردد.
وی در پایان، از کلیه پرسنل استان گیلان که در تمام سطوح براي رشد و تعالي بانک قرض الحسنه مهر ايران تلاش مي کنند، قدرداني كرد.

درباره نویسنده

15429مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو