مصدومیت مردوخی کردستانی ،مشاور سکاندار بانک مرکزی در نمایشگاه مطبوعات توسط مالباختگان موسسات اعتباری 
چاپ 

مصدومیت مردوخی کردستانی ،مشاور سکاندار بانک مرکزی در نمایشگاه مطبوعات توسط مالباختگان موسسات اعتباری

mariz

ناصر یمین مردوخی کردستانی پیشکسوت  اصحاب رسانه ،سر دبیر شبکه های خبری طوفان نیوز و یمین نیوز ،نور سحر سردبیر هفته نامه مردوخ  و مشاور دکتر سیف  در آخرین روز از نمایشگاه مطبوعات که در محل مصلی تهران برگزار شد مورد هجمه عده زیادی از مالبلختگان کاسپین و دیگر موسسات قرار گرفت که این موضوع سبب زخمی شدن  سر و صورت وی و شکستن کتف دست راست شد وبلافاصله در بیمارستان بستری شد.

در طی این حادثه تجمع کنندگان با حمل پلاگارد علیه مقامات کشوری و دکتر سیف شعار سر دادند که در این میان مردوخی کردستانی به منظور بر قراری آرامش  و همچنین حمایت از مقامات کشوری و سکاندار بانک مرکزی ،در نمایشگاه به صحبت و نصیحت مالباختگان پرداخت اما متاسفانه آنها به سمت وی هجوم آورده به طوری که ایشان به دلیل ازدحام جمعیت و هل دادن، زمین خورده و دچار مصدومیت شدید از ناحیه دست و سر وصورت شده است.

این اتفاق  همزمان با آخرین روز نمایشگاه مطبوعات روز جمعه ۱۲ آبان ماه با تجمعی از سوی سپرده گذاران کاسپین و دیگر موسسات صورت گرفت..

ناصر مردوخی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این  حادثه ، افزود: ساعت ۱۱ و نیم صبح روز ۱۲ آبانماه  تعدادی از سپرده گذاران موسسات کاسپین، آرمان ایرانیان و ثامن الحجج به نمایشگاه آمده و علیه دولت و بانک مرکزی شعار  دادند.

وی ادامه داد:‌ من  نیز در مقابل آنها اعلام کردم که بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای احقاق حق سپرده گذاران انجام داده و هماهنگی های لازم در حال صورت گرفتن است.

مردوخی تصریح کرد:‌در همین زمان یکی از سپرده گذاران اقدام به هل دادن من کرد و به دلیل ارتفاع سطحی که در پشت سرم وجود داشت زمین خوردم و کتف و پیشانی ام شکست.

یاد آور می شود  مردوخی کردستانی بعد از مصدومیت به ابتدا  بیمارستان فیرزوگر منتقل و سپس به بیمارستان بانک ملی انتقال یافت و در حال درمان می باشد .

گفتنی است در حال حاضر سردبیر شبکه های خبری طوفان نیوز و یمین نیوز به دلیل شکستگی سر و شکستگی کتف دست در بیمارستان بستری است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو