نخستین سامانه خدمات بانکی بانک آینده، ویژه روشن­ دلان، راه­ اندازی شد 
چاپ 

نخستین سامانه خدمات بانکی بانک آینده، ویژه روشن­ دلان، راه­ اندازی شد

نخستین سامانه خدمات بانکی ویژه روشن­دلان، در شعبه دو راهی یوسف آباد بانک آینده، راه‌اندازی شد.

به گزارش امور روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، طی مراسمی در روز سه ­شنبه، مورخ ۲۷ مهر ماه سال ۱۳۹۵ و با حضور جمعی از روسا و مسئولین انجمن نابینایان، سازمان بهزیستی استان تهران و تعدادی از روشن­دلان، معاون بازاریابی و امور شعب و روسای ادارات امور شعب شرق و غرب تهران بزرگ بانک آینده، سامانه ویژه روشن­دلان راه ­اندازی و نخستین حساب پس ­انداز نیز افتتاح شد.

دکتر رشیدی، معاون بازاریابی و امور شعب بانک آینده، در این مراسم، بیان داشت: بانک آینده در راستای انجام مسئولیت­ های اجتماعی و ارایه خدمات مطلوب، با کیفیت و متناسب با شرایط اقشار مختلف جامعه، نسبت به راه­ اندازی سامانه عملیات بانکی ویژه روشن­دلان اقدام کرد.

دکتر جمالی، مدیرعامل انجمن نابینایان کشور، ضمن تقدیر از این اقدام ارزنده بانک آینده، اظهار داشت: با ایجاد بسترهایی که از سوی این بانک صورت گرفته، روشن­دلان می­توانند با مراجعه به شعبه یاد شده بدون هیچ­ گونه محدودیتی به انجام مراودات بانکی خود بپردازند و لزومی به همراه داشتن فرد امین برای انجام عملیات بانکی ندارند که این اقدام ارزنده، خود سرآغازی برای ارائه خدمات و تسهیلات بیش­تر و بهتر، برای این قشر از جامعه است.

وی  در ادامه افزود: تا پیش از این روشن­دلان برای استفاده از خدمات بانکی به داشتن همراهی بینا برای مراجعه به شعب بانک‌ها نیاز داشتند که بانک آینده با تجهیز نخستین شعبه خود در دو راهی یوسف آباد، این شرایط را فراهم کرد که روشن­ دلان به تنهایی به شعبه مراجعه و عملیات بانکی خود را شخصا انجام دهند که این سامانه با استفاده از دستگاه برجسته‌ نگار و نرم‌افزار خدمات بانکی به‌ صورت صوتی و خط بریل به روشن­ دلان خدمت می‌کند.

شایان ذکر است؛ انجام عملیات بانکی برای روشن­ دلان جامعه با استقرار سامانه ­ای مشتمل بر دستگاه برجسته نگار و نصب نرم ­افزار فرم های بانکی فراهم شده است و نابینایان  برای برخورداری از خدمات  متنوع بانکی در  تهران می­توانند به شعبه ۲۵۵ بانک آینده، واقع در دو راهی یوسف آباد، مراجعه کنند.

متقاضیان این­گونه خدمات می­توانند؛ از انواع خدمات بانکی نظیر: افتتاح حساب، برداشت و واریز وجه، خدمات کارت و … از حساب را با استفاده از ورودی و خروجی­ های صوتی و بریل تکمیل کنند، سپس فرم­ های تکمیل شده توسط چاپگر باجه چاپ شده و برای انجام عملیات در اختیار مسئول باجه قرار می­ گیرد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو