هدکس، اولین نمایشگاهی که گواهی نامه بین المللی دریافت کرد 
چاپ 

هدکس، اولین نمایشگاهی که گواهی نامه بین المللی دریافت کرد

ششمین نمایشگاه برترینهای مبلمان منزل و دکوراسیون “هدکس ۲۰۱۶ ” رسماً کار خود را از ۱۲ دیماه شروع کرده و تا جمعه ۱۸ دیماه در محل دائمی نمایشگاه برترینهای ایران، سالنهای نمایشگاهی واقع در چهارراه یافت آباد بازار مبل ایران شماره(۳)، سالن های نمایشگاهی  برگزار می شود و ساعت بازدیداز ۱۰صبح تا ۸ شب می باشد.

از ویژگیهای نمایشگاه هدکس این است که برای اولین بار در کشور این نمایشگاه که توسط انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون برگزار می شود موفق شد در حوزه های طراحی، کیفیت، مشتری مداری، حضور برندهای برتر و کیفیت برگزاری از نهاد ممیزی و گواهی دهنده اروپا (یوروسرت) گواهی نامه  تعالی کیفیت و برگزاری را اخذ نماید و این حرکت می تواند سرآغاز خیلی خوبی برای سایر برگزار کنندگان نمایشگاه ها باشد که بتوانند با اخذ تائیدیه  از نهادهای بین المللی آماده رویارویی در حوزه خدمات با رقبای قدرتمند خارجی باشند.

رامین سمیع زاده دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون در خصوص کیفیت مبلمان تولیدی داخل کشور گفت: بخش قابل ملاحظه ای از تولیدات ایرانی در حوزه مبلمان منزل دارای پتانسیل صادراتی هستند و کسانی که از این نمایشگاه بازدید می کنند متوجه این کیفیت و توانایی می شوند اما این کفایت نمی کند و عملا این محصولات در عرصه بین المللی حضور موثری ندارند. . اگرچه ما در خیلی از حوزه ها من جمله بخش صنعت مبلمان از فرصتهای دوره های تحریم به شایستگی استفاده نکردیم حداقل بایستی در شرایط پساتحریم از فرصتهای بدست آمده  استفاده کنیم . در شرایط بسیار حساس امروزی یعنی پساتحریم، ما احتیاج به یک مربع فعال و کارآمد داریم که از چهاررکن تشکیل شده است: دولت، بنگاههای اقتصادی، تشکل ها و دانشگاهها. این چهار رکن باید بتوانند با یک تعامل هدفمند و سیستماتیک، متعهدانه و مسئولانه نسبت به طراحی و تدوین استراتژی ها و نیز پیگیری های اجرایی اقدام کنند که اگر غیر از این  شود ، خصوصا در این شرایط که زمان، ارزش خیلی بالائی پیدا کرده وخیلی گران قیمت است هزینه این فرصتهای  از دست رفته را غیر از بنگاههای اقتصادی عملاً مردم  می پردازند و این چهار رکن باید در این زمینه پاسخگو باشند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو