پوتین: مخالف معیارهای دوگانه در جنگ با تروریسم هستیم 
چاپ 

پوتین: مخالف معیارهای دوگانه در جنگ با تروریسم هستیم

57574029

رئیس‌جمهوری روسیه با به کارگیری معیارهای دوگانه و استفاده از عناصر افراطی در جنگ با تروریسم مخالفت کرد.

به گزارش  یمین نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه همچنین اعلام کرد که با اعمال تحریم علیه قانون‌گذاران مخالف بوده و چنین اقدامی را غیرمفید تلقی می‌کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که تلاش‌هایی برای محدود کردن تعاملات میان قانون‌گذاران به طور روزافزون به عمل می‌آید. منظور من اعمال تحریم‌های تبعیض‌آمیز است که قانون‌گذاران را در بر می‌گیرد. ما چنین اقدامی را خطرناک، غیرمطلوب و احمقانه تلقی می‌کنیم.

پوتین گفت: نظام بین‌المللی و فرهنگ تعامل میان کشورها با چنین اقداماتی خدشه‌دار می‌شود.

رئیس‌جمهوری روسیه در بخش دیگری از اظهاراتش به عملیات این کشور در سوریه پرداخت و بر خواسته خود مبنی بر ایجاد جبهه‌ای متحد علیه تروریسم تأکید کرد.

پوتین خاطرنشان کرد: نبرد با تروریسم باید بدون دستیازی به معیارهای دوگانه و استفاده از عناصر افراطی صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: ما یقین داریم مبارزه با تروریسم بدون اعمال معیارهای دوگانه، دستورالعمل‌های مخفیانه و استفاده از عناصر افراطی برای تأمین منافع سیاسی قابل تحقق است و البته در این مسیر باید دست در دست یکدیگر داد.

رئیس‌جمهوری روسیه همچنین گفت که مداخله در امور داخلی سایر کشورها باعث ایجاد هرج و مرج در خاورمیانه و افزایش تهدید ترور شده است.

وی در این زمینه اعلام کرد: هر کشوری حقوق غیرقابل تعرضی برای تعیین سرنوشت خود دارد.

پوتین گفت: تلاش‌ها برای مداخله در استقلال سایر کشورها بدون داشتن درک و ملاحظه در قبال ویژگی‌های ملت‌ها صرفاً به آشوب می‌انجامد. این‌چنین مداخلات خارجی بیمارگونه نتیجه‌ای جز بی‌ثباتی در خاورمیانه و شمال آفریقا ندارد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو