پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 
چاپ 

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت برگزاري دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ايران پيامي صادر كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، افخمي در اين پيام آورده است:

همكاران ارجمند ؛

هم اينك كه در ساية عنايات الهي و مشاركت خيره كننده، يكپارچگي و وحدت ملت بزرگ ايران، انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران در ٢٩ ارديبهشت ٩٦ به خلق يك حماسه ديگر انجاميد بايستي خداي بزرگ را شكرگزار باشيم. خردگرايي، تلاش بي وقفه همراه با انسجام را وجهه همت قرار دهيم و براي تداوم انجام وظيفه در راستاي تحقق اهداف بلند كشور بكوشيم و شعار بنيادين بانك يعني «پيشرفت و توسعه» را عينيت بخشيم.

همكاران گرامي،

طي چند سال اخير با همكاري صميمانه كارهاي بزرگي از جمله تأمين مالي طرح هاي عظيم فولادي، نيروگاه ها، شركت هاي دارويي، سيمان و كاشي، قطار سريع السير و نوسازي ناوگان هوايي و بسياري از واحدهاي كوچك و متوسط را در كنار و به كمك يكديگر به انجام رسانديم كه مي تواند آغازي براي اهتمام به تأمين مالي طرح هاي بزرگ ديگري باشد كه به نوبة خود به تقويت بنية صنعتي و اقتصادي كشور با رويكرد توسعه صادرات خواهد انجاميد.

فراموش نكنيم اقدامات بانك موجب شده كه هزاران تن از جوانان اين مرز و بوم به كار مولد بپردازند و بدينسان به مهار غول بيكاري و نيز تورم منجر شود.

از ياد نبريم عهدمان را براي خدمت به اين ملت بزرگ .

از ياد نبريم راه دراز و دشواري كه براي رسيدن به مقصد در پيش داريم.

از ياد نبريم كه با توجه و استعانت از حضرت دوست، موفقيت از آن ما خواهد بود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو