کدام منطقه تهران، بیشترین مرگ و میر را در سال ۹۴ داشته است؟ 
چاپ 

کدام منطقه تهران، بیشترین مرگ و میر را در سال ۹۴ داشته است؟

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، با اشاره به دفن ۳۴ هزار نفر در بهشت زهرا(س) از ابتدای سال جاری گفت: منطقه ۴ پیشتاز تعداد فوتی های پایتخت بوده است.

اکبر توکلی افزود: از ابتدای امسال تا ۲۸ بهمن ماه، در مجموع ۴۹ هزار و ۸۸۵ نفر در تهران فوت شده‌اند که از این میزان ۱۳۶۱ نفر سهم نوزدان، ۲۸ هزار و ۸۸۵ نفر سهم مردان و ۱۹ هزار و ۶۳۹ نفر سهم زنان بوده است.

وی افزود: در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، منطقه ۴ با ۲ هزارو ۷۵۱ فوتی بیشترین آمار فوت‌شدگان و منطقه ۲۱ با ۳۴۱ فوتی، کمترین آمار فوت‌شدگان شهر تهران را دارا هستند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: در سال جاری ۵۷ نوزاد، ۲ هزار و ۷۱۵ مرد و ۲ هزار و ۱۲۱ زن بر اثر ایست قلبی در تهران فوت کرده‌اند که بیشترین تعداد فوتی های تهران را به خود اختصاص داده است، همچنین بیماری‌ میکروسفالی با فوت یک مرد، کمترین علت فوت شهروندان تهرانی بوده است.

توکلی با بیان این که در میان آمار فوت‌شدگان شهر تهران، ۲۹۳ نفر در رنج سنی ۹-۵ سال و ۲۷ هزار و ۷۶۷ نفر در رنج بالای ۶۵ سال قرار دارند، گفت: از مجموع ۴۹ هزار و ۸۸۵ نفر از شهروندان تهرانی، ۱۵ هزار و ۸۷۴ نفر خارج از بهشت‌زهرا (س) و ۳۴ هزار و ۱۱ نفر در داخل بهشت زهرا(س) تهران دفن شده‌اند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو