برای اولین بار ۴۰۰ مجتمع مسکونی در نمایشگاه املاک و مستغلات اقساطی فروخته می‌شوند 
چاپ 

برای اولین بار ۴۰۰ مجتمع مسکونی در نمایشگاه املاک و مستغلات اقساطی فروخته می‌شوند

سومین  نمایشگاه املاک و مستغلات از   چهارم لغایت  هفتم  اسفند ماه سال ۱۳۹۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌آلمللی تهران  برگزار می‌شود.

از ویژگی های نمایشگاه امسال این است که در تهران انبوه سازان اعلام آمادگی کرده اند۴۰۰ مجتمع مسکونی که بین یک واحد تا ۱۰۰ واحد هستند را با تخفیف و به صورت اقساطی برای فروش ویژه ارائه دهند .

به گزارش یمین  نیوز  ،رئیس اتحادیه املاک استان تهران  با اعلام این خبر، مهمترین هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات را توجه به بازار مسکن در شرایط رکود و شرایط اقتصادی کشور اعلام کرد و گفت :تبیین اهمیت موضوع مسکن و جایگاه نخست آن در رشد ، رکود و توسعه اقتصادی کشور،      معرفی پهنه وسیع جذب سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های مسکن و مستغلات در داخل کشور-          جذب و هدایت سرمایه های داخلی و خارجی ،معرفی توانمندی انبوه سازان و شرکت های بزرگ فعال در صنعت ساختمان،   کمک به شفاف سازی گردش کار و عملکردهای مورد استفاده در بازار ساخت و ساز،-               ایجاد توازن و پایداری در قیمت ها و کمک به کنترل نرخ املاک و مستغلات کشور-                معرفی روش های صنعتی سازی و توانمندی آن در ارتقاء کیفیت ، افزایش سرعت و کاهش هزینه تمام شده،-  معرفی ابزار و روش های نوین فروش در بخش املاک و مستغلات و…. نیز از الویت های برگزاری نمایشگاه می باشد.

عقبایی گفت : در این نمایشگاه مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک شرایطی برای عرضه‌ی مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه‌ی بهتر را فراهم می‌کند.

وی  با اشاره  بر اینکه یکی از عوامل ناپایداری اقتصادی عدم گردش مالی در کشور است  تاکید کرد:عمده تولیدکنندگان ساختمان در فروش به دلیل نبود مشتری یا بودن مشتری که توانایی ندارد، دچار رکود شده اند، از این رو تسهیلات ویژه ای را برای این بخش در نظر گرفته ایم .

عقبایی  با بیان این که این تسهیلات در دوبخش برنامه ریزی شده است، تصریح کرد : یکی تسهیلاتی  است که توسط سازندگان در اختیار خریداران با حفظ منافع خریدار قرار می گیرد، در بخش دیگر نیز در حال رایزنی با بانک های عامل بر ای ارائه تسهیلات ویژه هستیم.

به گفته وی، در تهران انبوه سازان اعلام آمادگی کرده اند۴۰۰ مجتمع مسکونی که بین یک واحد تا ۱۰۰ واحد هستند را با تخفیف و به صورت اقساطی برای فروش ویژه ارائه دهند که این از ویژگی های نمایشگاه امسال می باشد.

وی با اشاره به حضور خارجی ها در نمایشگاه امسال گفت: این نمایشگاه ازجمله  نمایشگاه‌های پررونقی است که سالانه میلیون‌ها نفر را به سوی خود فرا می‌خواند وامسال  با همکاری اتحادیه کشوری مشاوران املاک و مجموعه بانیان امید کار خود را آغاز خواهد کرد به طوری که نمایندگانی از کشور های امارات متحده عربی-ترکیه- چین  و…… نیز مشارکت فعال  خواهند داشت و آخرین توانمندی خود را در معرض نمایش قرار خواهند داد.

براساس این گزارش مشارکت کنندگان  در نمایشگاه امسال در بخش هایی چون   مشاورین املاک و مستغلات ،                انبوه سازان و سازندگان ،                موسسات تامین سرمایه در املاک و مستغلات،،-  تعاونی های مسکن ،               سرمایه گذاری در املاک و پروژه های ساختمانی-                معماران و طراحان پروژه های ساختمانی-            پیمانکاران مدیریت و سیستم کنترل پروژه های ساختمانی-   سازمان و شرکت با هدف مدیریت ، نگهداری و بهره برداری از املاک-       املاک و مستغلات در مناطق آزاد تجاری و صنعتی-           فناوری اطلاعات در بخش های املاک و مستغلات –                مدیریت بهره برداری از املاک

–              بازاریابی املاک-    موسسه های آموزشی در زمینه املاک و مستغلات-             شهرداری های شهرها و شهرستان ها و مناطق مختلف از شهرداری تهران حضور پررنگ خواهند داشت.

وی همچنین          معرفی برترین ها،کنفرانس املاک و مستغلات،-  کارگاه های آموزشی هدفمندو… را از دیگر برنامه های این نمایشگاه دانست و اعلام کرد :اهدای جوایز و لوح به منظور تقدیر از برگزیده گان و برترین ها-              ایجاد فرصت ویژه برای طرح ایده های نوین از طرف مشاورین املاک خلاق و نوآور کشور-             دعوت از سرمایه گذاران و سازندگان پروژه های بزرگ ساختمانی در سطح بین المللی به منظور  حضور در این نمایشگاه ، با پوشش هزینه های اقامتی به عنوان میهمان اتحادیه و نمایشگاه و… از دیگر برنامه های نمایشگاه می باشد.

گفتنی است:             سومین  نمایشگاه املاک و مستغلات از   چهارم لغایت  هفتم  اسفند ماه سال ۱۳۹۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌آلمللی تهران  برگزار می‌شود و طی این مدت  همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.سس

 

 

 

 

.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو