اعمال محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های مازندران 
چاپ 

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های مازندران

shooooرئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح سه شنبه خبر داد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه بیست و نهم شهریور ماه تا ساعت ۶ صبح روز سه شنبه از محور «کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه» و برعکس ممنوع است ضمن این که تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور «کرج – چالوس» ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ عصر تا ۲۴ روز سه شنبه ۳۰ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی همچنین افزود: تردد انواع خودروها در این محور از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه یکم مهرماه  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ عصر تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ یکم مهرماه از  مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

 

سرهنگ محمد نژاد گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر روز جمعه دوم مهرماه تا ساعت یک بامداد روز سوم مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ عصر روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد افزود: در محور هراز نیز تردد همه تریلرها از این محور ممنوع و تردد وسایل نقلیه هم از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه دوم مهرماه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد همه وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یکطرفه است.

وی تصریح کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای  سه شنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، گفت: تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به جز کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین ۲۱۸۲۹۳۴ به‌طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان است.مهر

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو