سلامت کودکان یکی از مهم ترین دغدغه های والدین است 
چاپ 

سلامت کودکان یکی از مهم ترین دغدغه های والدین است

saaiidمدیر خانه دوام و ایمنی در گفتگو با خبرنگار سرای محله، با اشاره به فرارسیدن هفته کودک و روز کودک، مراقبت و ایمنی، گفت: رعایت اصول ایمنی و مراقبت در مورد کودکان یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها به خصوص والدین است.

به گزارش یمین  نیوز،سعیده فرزانه، آموزش کودکان را دارای اهمیت دانسته و گفت: با توجه به اینکه کودکان در معرض خطرات مختلفی قرار داشته و از آسیب پذیری بیشتری برخوردارند، یکی از اهداف مهم خانه دوام و ایمنی آموزش اصول اولیه ایمنی به کودکان است.

وی افزود: همکاری با مدارس ابتدایی، مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مراکز آموزشی و فرهنگی از مراکزی هستند که طبق هماهنگی های صورت گرفته آموزش در این مراکز با حضور مدیر خانه دوام و ایمنی، کارشناس آتش نشانی و مدیر خانه سلامت، آغاز شده است.

فرزانه با اشاره به ظرفیت های موجود در سرای محله عنوان کرد: دانش آموزان پیش دبستانی و مهد کودک سرا در هفته کودک با حضور در سالن اجتماعات سرای محله به یادگیری اصول ایمنی و مراقبت از خود پرداختند.

فرزانه آموزش به کودکان را انرژی بخش عنوان کرده و افزود: آموزش در سنین پایین باعث می شود کودکان نسبت به سلامت جسمی و روحی خود مراقبت های بیشتری را در نظر گرفته و آگاهی های لازم در خصوص حفظ خود در برابر خطرات محیطی را کسب کنند.

وی بیان کرد: آگاهی در خصوص اصول اولیه ایمنی، مراقبت های جسمی، شماره تماس های ضروری مانند آتش نشانی، اورژانس و پلیس و نیز آگاه بودن نسبت به مواقع کاربرد این شماره تماس ها از جمله آموزش هایی است که در کارگاه های آموزشی ویژه کودکان مطرح می شود.

فرزانه، هفته کودک را بهانه ی مناسبی برای این آموزش ها دانسته و گفت: کارگاه های آموزشی در طول سال و به مناسبت های مختلف در سرای محله، محیط های آموزشی از جمله، مدارس، دانشکده ها و مراکز مختلف در محله داده می شود.

 

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو