دريافت نشان ملي ذيحسابي سازمان امور مالياتي کشور از سومين همايش ملي استانداردهاي حسابداري بخش عمومي 
چاپ 

دريافت نشان ملي ذيحسابي سازمان امور مالياتي کشور از سومين همايش ملي استانداردهاي حسابداري بخش عمومي

ذيحسابي و اداره کل امور مالي سازمان امور مالياتي کشور با کسب عنوان ذيحسابي برتر در زمينه اجراي نظام حسابداري تعهدي در سومين همايش ملي استانداردهاي حسابداري بخش عمومي موفق به دريافت نشان ملي شد.

به گزارش رسانه مالياتي ايران، اين همايش که با حضور دکتر عادل آذر، رييس کل ديوان محاسبات کشور و معاونين وي، دکتر اکرمي، معاون نظارت مالي و خزانه دار کل کشور و تني چند از مسئولان ارشد سازمان حسابرسي و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي که در محل سالن همايش هاي رازي برگزار و بر لزوم اجرايي شدن نظام جديد حسابداري بخش عمومي توسط کليه دستگاه‏هاي اجرايي کشور تاکيد شد و با توجه به اجراي نظام حسابداري تعهدي در سازمان امور مالياتي کشور از غلامعلي زارعي کوشا، ذيحساب و مديرکل امور مالي سازمان امور مالياتي کشور با اهداي نشان ملي تقدير شد.

براساس اين گزارش، سومين همايش ملي استانداردهاي حسابداري بخش عمومي با رويکرد بهره برداري از تجربيات گذشته و مسير پيش رو با هدف تسهيل پياده‌سازي استانداردهاي حسابداري بخش عمومي در مسير ارتقاي نظام پاسخگويي مالي کشور توسط سازمان حسابرسي و با مشارکت وزارت امور اقتصادي و دارايي، ديوان محاسبات کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري در سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي (تقويت نظام مالي و محاسباتي) و همچنين اجراي استانداردهاي بخش عمومي به عنوان گامي موثر در افزايش انضباط، سلامت و شفافيت مالي- اداري و صرفه جويي در هزينه هاي عمومي کشور برگزار شد.

در اين همايش، پنل هاي تخصصي با محوريت “چالش هاي پياده سازي استانداردهاي حسابداري بخش عمومي” و “اقدامات لازم جهت دستيابي به اهداف حسابداري تعهدي طي دوران گذار” برگزار شد. تهيه صورت هاي مالي، شناخت و اندازه گيري دارايي ها، بدهي ها، درآمدها و هزينه ها از ديگر مسائل و موضوعات مورد بررسي در اين همايش بود.

در اين همايش، علاوه بر سازمان امور مالياتي کشور، از وزارت امور اقتصادي و دارايي، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و تعدادي از دانشگاه هاي کشور نيز به عنوان ذيحسابي هاي برتر در زمينه اجراي نظام حسابداري تعهدي با اهداي لوح سپاس و نشان ملي تقدير شد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو