«احمدی‌نژاد» تایید صلاحیت شود از نمایندگی استعفاء می‌دهم! 
چاپ 

«احمدی‌نژاد» تایید صلاحیت شود از نمایندگی استعفاء می‌دهم!

نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: اگر احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شود، اولین کسی هستم که از نمایندگی مجلس انصراف می‌دهم.

 

به گزارش تسنیم، محمد‌قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی روز (سه‌شنبه ۲۹ فروردین) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ثبت‌نام محمود احمدی‌نژاد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: وقتی که رئیس‌جمهور سابق کاندیدای ریاست‌جمهوری  می‌شود و به توصیه مقام معظم رهبری عمل  نمی‌کند، دیگر از مردم چه انتظاری می‌توان داشت؟

وی تصریح کرد: اگر شورای نگهبان صلاحیت چنین فردی را که نماد تخطی از قانون، نماد نافرمانی از مقام معظم رهبری و نماد فریب‌کاری است، تایید کند، چیزی از کشور باقی نخواهد ماند.

نماینده مردم بوکان در مجلس ادامه داد: امروز همه ولایت‌مداران کشور اعم از اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان چشم امیدشان به شورای نگهبان است و اگر شورای نگهبان صلاحیت احمدی‌نژاد و جریانش را تایید کند، بنده اولین کسی هستم که از مجلس شورای اسلامی استعفاء خواهم داد.

عثمانی با اشاره به ۸ سال دفاع مقدس، گفت: ۲۹ سال پیش، صدام بیش از ۱۸۲ هزار کرد بی‌دفاع را به شکل دسته جمعی به شهادت رساند که چنین اقدامی در تاریخ بشریت بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه رژیم بعث ساخته دست آمریکای جنایت‌کار است، تصریح کرد: اقدامات وحشیانه رژیم بعث با فرماندهی آمریکا انجام می‌شد و وقتی آمریکا رژیم بعث را به نماد جنایت تبدیل کرد خود شروع به مقابله با این رژیم کرد.

نماینده مردم بوکان در مجلس با تاکید بر اینکه دست آمریکا برای همگان رو شده، گفت: آمریکا ابتدا جنایتکار خلق می‌کند و سپس از طریق مقابله با آن می‌خواهد خود را ناجی ملت و ناظم بین‌المللی معرفی کند.

عثمانی تصریح کرد: داعش نیز نسخه دیگری از رژیم بعث است که از طریق آمریکا و ایادی آن در منطقه شکل گرفته و بزرگ‌ترین خیانت‌ها را انجام می‌دهد، سپس آمریکا با این جریان مخوف در‌می‌افتد تا در اذهان عمومی جایگاهی بشردوستانه از خود به نمایش بگذارد، اما به هیچ وجه ملت‌های آگاه فریب این نقشه‌های شوم را نخواهند خورد.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو