نوروزی نماینده مردم رباط کریم / مردم ناراحت هستند 
چاپ 

نوروزی نماینده مردم رباط کریم / مردم ناراحت هستند

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس، با بیان اینکه در حق ما ظلم می‌شود، گفت: نظارت بر انتخابات شوراها در بهارستان و رباط کریم شائبه دارد.

به گزارش فارس، حسن نوروزی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از عملکرد هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراها اسلامی شهر و روستا گفت: در شهرهای ما مردم ناراحت هستند که کاری از دست ما ساخته نیست.

وی اضافه کرد: هیات اجرایی ما از اعضای روسای ادارات هستند. برای اعضای هیات نظارت هم از ما یک نفر را قبول کردند در هیات های  اجرایی و نظارت هر کاری می خواهند انجام می دهند؛ مگر اینها از ما نماینده تر هستند؟ ما هم نماینده هستیم ما  وکیل ملت هستیم.

«ما دو نفر اصولگرا هستیم و در هیات نظارت استان تهران اکثریت از تهران و لیست امید هستند؛ به همین خاطر ما مظلوم واقع شده ایم، چون اعضای هیات نظارت، فرمانداری و اعضای هیات اجرایی از لیست امید هستند در حق ما ظلم می شود.»

نوروزی در همین زمینه اظهار داشت: کسانی که یک ماه پیش توسط هیات های حل اختلاف رد صلاحیت شدند، امروز صلاحیت آنها تایید شده است. ما در رباط کریم و بهارستان دچار شائبه هستیم.

وی خطاب به ریاست جلسه علنی مجلس عنوان کرد: شما را به خون شهدا قسم می دهیم که به کمک ما بیایید.

نوروزی ادامه داد: چرا آقایان کولیوند و رحیمی در هیات نظارت استان تهران حرف ما را قبول نمی کنند، یک هفته است من این مساله را توضیح می دهم.

، علی مطهری در پاسخ به تذکر نماینده رباط کریم اظهار داشت: صدای مظلومیت شما را همه شنیدند. هیات نظارت تهران و هیات نظارت مرکزی حتما اقدام کنند تا عدالت رعایت شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آقای نوروزی نامه ای برای رئیس مجلس نوشتند که با دستور آقای لاریجانی این مساله در حال پیگیری است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو