– بانک صادرات ایران امین سپرده‌گذاران و سهامداران است 
چاپ 

– بانک صادرات ایران امین سپرده‌گذاران و سهامداران است

عضو هیات مدیره بانک صادرات اعلام کرد پرداخت سودهای غیرمتعارف و نامعقول به سپرده‌گذاران علاوه بر تخلف آشکار قانونی و هرج و مرج اقتصادی، به بانک‌ها صدمات غیر قابل جبرانی وارد می‌کند.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) به نقل از مهر، مجتبی لشکربلوکی در دیدار با جمعی از کارکنان این بانک، خاطرنشان ساخت: بانک صادرات ایران ضمن حرکت در مسیر قانون و توجه به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره از سوی مراجع ذی‌صلاح بــویــژه بــانـک مرکــزی جمهوری اسلامی ایران خود را امیــن سپــرده‌گذاران و سهامداران دانسته و به همین جهت از سرمایه‌های آنان صیانت خواهد کرد.

وی موضوع وصول مطالبات معوق را بسیار با اهمیت عنوان کرد و افزود: وصول مطالبات معوق به عنــوان یک رویــکرد ســودآور مـی‌تــوانـد در دستور کار بانک‌ها باشد. در شرایط کنونی وصول مطالبات می‌تواند بانک‌ها را از هزینه‌های سرسام‌آور و ناخواسته‌ای که از این طریق تحمیل می‌شود، نجات دهد.

عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران از راه‌اندازی سوپر مارکت مالی به عنوان الگویی از بانکداری نوین یادکرد و یادآور شد: در آینده نزدیک هر شعبه بایدبه یک سوپر مارکت مالی تغییر کند تا از این طریق بتوانیم علاوه بر خدماتی که تاکنون ارائه داده ایم نسبت به عرضه خدمات متنوع‌تری از جمله امور بیمه‌ای، بازار سرمایه و… اقدام کنیم.

وی باز شدن نماد بانک در بورس را نیز یکی از مواردی عنوان کرد که در راس اولویت‌های کاری مدیران ارشد بانک قرار دارد و انتظار می‌رود با رفع موانعی که در راستای منافع سهامداران مد نظر است در آینده نزدیک این موضوع نیز حل و فصل شود.

 

لشکر بلوکی در مورد شایعاتی که این روزها در رابطه با مشکلات سیستم بانکی در جامعه مطرح است، گفت: با استعانت از پروردگار متعال و به یمن تلاش و کوشش همه جانبه مجموعه همکاران دلسوز و متعهد بانک صادرات ایران این بانک نه تنها از این قاعده مستثنی است بلکه تا کنون توانسته است مشکلات بسیاری را از روی دوش برخی موسسات و نهادها ی مالی که دچار مشکل شده‌اند، بردارد که از آن جمله می‌توان به موسسه اعتباری میزان، موسسه پدیده شاندیز و ثامن اشاره کرد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو