حضور بانک قرض الحسنه مهر ایران در آیین اختتامیه دومين جشنواره چادرهاي آسماني 
چاپ 

حضور بانک قرض الحسنه مهر ایران در آیین اختتامیه دومين جشنواره چادرهاي آسماني

آیین اختتامیه دومین جشنواره چادرهاي آسماني با حضور سردار حسين اشتري فرمانده نيروي انتظامي، سردار سعيد منتظرالمهدي معاون اجتماعي و سخنگوي نيروي انتظامي، حجت الاسلام والمسلمين مهدي خاموشي و مديران ارشد بانک قرض الحسنه مهرايران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، عیسی امامي، سليمان توکلي و حسن تليکاني اعضاي هيات مديره و مجيد وکيل مشاور مديرعامل و رييس اداره حوزه مديريت بانك قرض الحسنه مهر ايران در مراسم اختتاميه دومين جشنواره چادرهاي آسماني شركت نمودند.
معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامي در اين مراسم بيان داشت: اعتقاد ما بر اين است که جنس حجاب، جنس ايجاب، تشويق، ترغيب، تسهيل، تکريم و تعظيم است و اساسا در اين حوزه اقدامات سلبي از نظر ما در آخرين مرحله قرار دارد.
منتظرالمهدی عنوان کرد: بر اساس پیمایشی که ساليان گذشته انجام گرفته، گرايش و اعتقاد بانوان ما به حجاب بيشتر شده است. بيش از ۷۰ درصد زنان ما امروز به اين مساله اعتقاد دارند، البته بين اعتقاد تا عمل فاصله‌اي وجود دارد که ما بايد اين فاصله را کم كنيم.
وی ادامه داد: احیا و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تنها توسط یک دستگاه امکان‌پذير نيست؛ لذا شرکاي اجتماعي بايد پاي کار بيايند و كار را از مبدا عيب‌يابي و به آن بپردازند و دستگاه‌هايي كه قدرت اجرايي لازم را دارند براي حل اين معضل اجتماعي بايد به ميدان عمل بيايند.
در پایان، معاون اجتماعی و سخنگوی نیروي انتظامي از همکاري سازمان ها و نهاد ها در برگزاري جشنواره چادرهاي آسماني به ويژه بانک قرض الحسنه مهرايران تقدير و تشکر نمود.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو