با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل کاظمی: روحانی به دنیا اعلام کرد که ما به تعهداتمان پایبندیم 
چاپ 

با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل کاظمی: روحانی به دنیا اعلام کرد که ما به تعهداتمان پایبندیم

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس تاکید کرد: آقای روحانی رسماً مواضع ایران را در سخنرانی خود تبیین کرد و به دنبال اعلام داشت که ما به تعهدات خود پایبند و متعهد هستیم.

محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: آقای روحانی در جریان سفری که به نیویورک داشته و دیدارهایی که با مقامات کشورها انجام داده بسیار منطقی، دنیاپسند و مستدل صحبت کرده است.

وی افزود: هر انسان صاحب‌اندیشه‌ای سخنان آقای روحانی را تحسین می‌کند و رسماً مواضع ایشان صلح‌طلبی، آرامش و زندگی بدون تنش برای مردم بوده است و به دنیا اعلام کرد به تعهدات براساس اعتقادات و آنچه امضا کرده‌ایم، پایبندیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: این در حالی است که مواضع ترامپ غیرمنطقی و بدون استدلال بوده و پشتوانه عقلانی نداشته است و ترامپ نه‌تنها سیاست‌مدار نیست بلکه الفبای سیاست را هم نمی‌داند.

وی ادامه داد: اگر اندیشمندان محافل علمی و دانشگاهی دنیا سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان و ترامپ را در یک کفه ترازو قرار دهند حتما متوجه می‌شوند که ایران مقتدر بر اساس اصول مسلم حقوقی و آنچه که در قانون اساسی پایه‌ریزی شده صاحب اندیشه بوده، اهل تعامل است و با هیچ کشوری سر ستیز ندارد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه آقای روحانی نکات حقوقی بسیار خوبی را در سخنرانی خود مطرح کرد، گفت: رئیس‌جمهور در این سفر و سخنرانی خود بسیار خوب مواضع شفاف و روشن جمهوری اسلامی ایران را تبیین کرد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو