گام های بانک ملی ایران برای همسویی با تحولات بانکداری جهانی 
چاپ 

گام های بانک ملی ایران برای همسویی با تحولات بانکداری جهانی

بانک ملی ایران با هدف آشنایی هر چه بیشتر کارکنان بخش ارزی خود به ویژه در شرایط توسعه فعالیت های بین المللی پس از برجام اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزشی کرده است که بر این اساس دوره آموزشی شش روزه “اصول و کلیات بانکداری در اروپا” در این بانک آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این دوره حسب تاکیدات  غلامرضا پناهی معاون امور ارزی و بین الملل و با همکاری اداره کل مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل این بانک طی ۲۴ ساعت برای معاونان ارزی شعب و کارشناسان حوزه بین الملل بانک برگزار می شود.

 

با توجه به اینکه برجام باعث از سر گرفتن روابط بین الملل در سیستم بانکی شده است، آشنایی با پیشرفت ها و تغییراتی که در جهان در زمینه بانکداری اتفاق افتاده است، یکی از ملزومات پیشرفت و بیشتر شناخته شدن بانکداری کشور در جهان خواهد بود. به همین منظور هم بانک ملی ایران برای آشنایی با تحولات و پیشرفت های بانکداری دنیا به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک دوره های آموزشی مختلفی از جمله دوره “اصول و کلیات بانکداری در اروپا” برای همکاران خود ترتیب داده است.

 

در ابتدای این دوره سید سعید وکیلی رئیس اداره کل مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل بانک ملی ایران، با اشاره به برگزاری همایش ها، کارگاه های آموزشی و نشست های ارزی در حوزه های بین الملل بانک در سال جاری، بیان کرد: ورود به فضای بانکداری بین الملل نیازمند آشنایی به اصول و قواعد به روز بانکداری در این حوزه است و به همین منظور برای آشنایی همکاران با این قواعد و اصول، سلسله نشست های ارزی با حضور مدرسان بین المللی، برپا می شود.

 

وی درباره این دوره توضیح داد: این دوره با حضور مدرسانی از آلمان ، فرانسه و روسیه با محوریت اصول بانکداری در اروپا در حال برگزاری است.

 

در ادامه، یکی از مدرسان نظام بانکی بین الملل، به تشریح مباحث روز این حوزه پرداخت.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو