گردهمایی روسای شعب استان اصفهان با حضور مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ايران 
چاپ 

گردهمایی روسای شعب استان اصفهان با حضور مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ايران

جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادي مديريت شعب استان اصفهان با حضور تليکاني عضو هيات مديره، نجدي مدير اموراستان ها، چقازردي رييس اداره کل بازرسي و حسابرسي و اخوان رييس اداره کل اعتبارات و بين الملل، در سالن کنفرانس ساختمان سرپرستي اين استان برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم تلیکاني، عضو هيات مديره بانک، آمار عملکرد شعب استان اصفهان را به تفكيك مورد ارزيابي و بررسي قرار داد و ضمن مقايسه با سال گذشته، براي رفع نواقص و بهبود عملكرد بخش هاي ضعيف رهنمودهاي لازم را ابراز داشت.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران از نظر کفایت سرمایه و تضمين تعهدات، جايگاه ويژه اي در ميان ساير بانک ها دارد و لازم است تا کليه همكاران به منظور موفقيت هر چه بيشتر بانك با رعايت اصول مشتري مداري و تكريم ارباب رجوع براي جذب منابع بيشتر تلاش كنند.
تلیکانی ضمن تاکید بر عملکرد شایسته بانک و رشد ۳۷ درصدي منابع قرض الحسنه خاطرنشان ساخت: شعب مي بايست براي جذب منابع پايدار، علاوه بر توجه به مشتريان حقوقي به گسترش ارائه خدمات به اشخاص حقيقي نيز مبادرت ورزند و معرفي سبد محصولات بانك با هدف آشنايي بيشتر مشتريان با خدمات كارت، حساب جاري، خدمات بانكداري الكترونيك و غيره از نكات حايز اهميت براي دستيابي به اين هدف مي باشد.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان ساعي و کوشاي بانك بر نظم، نظافت، تكريم ارباب رجوع و احترام متقابل به همكاران تاكيد نمود.
گفتنی است، چقازردی نیز با اشاره به جوان بودن ساختار این بانک بيان داشت: وجود همکاران با انرژي، پويا، متخصص و کارآمد از مشخصات مثبت و برجسته بانک قرض الحسنه مهر ايران است كه با اهتمام به بانكداري اسلامي به نيازمندان واقعي جامعه خدمات مي دهند.
همچنین، اخوان رییس اداره اعتبارات و بین الملل بر اجراي صحيح سياست هاي اعتباري ابلاغ شده تاکيد کرد و ترويج فرهنگ افتتاح حساب، اخذ ميانگين و درخواست تسهيلات از طريق سامانه هاي آنلاين را خواستار شد.
شایان ذکر است در ابتدای این مراسم، مشرف مدیرشعب استان اصفهان گزارش مبسوطي از اقدامات انجام شده در حوزه هاي جذب منابع، کنترل مصارف، کاهش مطالبات و گسترش استفاده از خدمات الکترونيك مشتريان ارائه نمود.
در پایان، از عملکرد روسای شعب هشت بهشت، سپاهان شهر، زرین شهر، شریعتي نجف آباد و زرين کوب به عنوان پنج شعبه برتر با اهداي لوح سپاس از سوي تليکاني عضو هيات مديره بانک تقدير به عمل آمد.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو