Logo of a company

بانک تجارت به استقبال اربعین حسینی رفت

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت کاظم‌پور سخنگوی این بانک در گفت‌وگویی ضمن اعلام خبر فوق، با اشاره به تمهیدات ویژه بانک تجارت برای خدمت‌رسانی ویژه به زائران اربعین حسینی گفت:بانک تجارت با استقرار دستگاه‌های خودپرداز سیار خود در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه، چذابه و مرز خسروی علاوه بر ارائه وجوه نقدی مورد نیاز زائران عتبات عالیات، امکان دسترسی به خدمات انتقال وجه، خرید شارژ و دیگر خدمات بانکی را برای عزاداران حسینی فراهم می‌آورد.

مشاور مدیرعامل بانک تجارت خاطرنشان کرد: این بانک برای ارائه خدمات بانکی ویژه به هموطنان، تجهیز حداکثر امکانات مورد نیاز را در دستور کار قرار داده و قرار است در کنار ارائه خدمات بانکی ویژه، با برپایی موکب از زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی پذیرایی کند. وی همچنین از انجام رایزنی‌ها برای افزایش سقف برداشت دستگاه‌های خودپرداز و تعیین ساعت کشیک در شعب واقع در مسیر راهپیمایی اربعین خبر داد.
ابراهیم کاظم‌پور در ادامه یادآور شد: بانک تجارت سال گذشته با استقرار هشت دستگاه خودپرداز سیار خود در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه خدمات مختلف بانکی را برای عزاداران حسینی فراهم آورد. این بانک همچنین با اهدای اقلام فرهنگی زائران ابا عبدالله الحسین (ع) را در مسیرهای حرکت به سمت پایانه‌های مرزی کشور مشایعت کرد و با همکاری سایر بانکهای کشور و وزارت اقتصاد و دارایی، در برپایی ایستگاههای صلواتی مشارکت داشته و کارکنان این بانک با حضور در این ایستگاهها، مفتخر به پذیرایی از عاشقان خاندان اهل بیت علیهم السلام شدند.
گفتنی است، هر ساله هزاران نفر از کارکنان بانک تجارت با اهدای بخشی از حقوق و یا بازخرید مرخصی استحقاقی خود، در برنامه جمع آوری نذورات اربعین حسینی مشارکت می‌کنند.