Logo of a company

سوال يمين مردوخي كردستاني در جلسه مصاحبه رسانه اي سخنگوي دولت

سوال يمين مردوخي كردستاني در جلسه مصاحبه رسانه اي سخنگوي دولت
جلسه مصاحبه هفتگي دكتر محمد باقر نو بخت سخنگوي دولت سه شنبه نهم ابان ماه با حضور خبر نگاران در محل مصلي تهران برگزار گرديد.
در اين جلسه دكتر حسين انتظامي معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنك و ارشاد حضور داشتند.
بنا به دعوت دكتر نوبخت اولين سوال كننده شاعر و روزنامه نگار و پيشكيوت اصحاب رسانه سر دبير پايگاه هاي خبري يمين نيوز و طوفان نيوز و هفته نامه مردوخ و نور سحر بود.وي گفت در حال حاضر ٢٨٠٠نشريه را نظارت فرهنگ و ارشاد امتياز داده كه ٢٥٠٠زيادي و از حيز انتفاع خارج است و نه تنها خواننده ندارد بلكه استفاده شيشه پاك كني از ان مي شود .
جامعه خبرنگاران جماعتي زحمتكش و مظلوم هستند كه نردبان ترقي اكثر از روزي روزنامه نگاران شده اند تعدادي از روزي نامه نگاران رستوران دار و پيتزا فروشي دارنداين روزي نامه نگاران هدفي جز جمع مال و رسيدن به مسند و منصب ندارند متاسفانه از طريق ليست وارد مجلس شده اند و مشغول زد و بند مي باشند تا ميليارد ها تومان كه خرج كرده اند جبران كنند و مقاديري هم ذخيره نمايند.
مردوخي كردستاني در ادامه سوال خود گفت جناب دكتر نوبخت ،جناب دكتر انتظامي ضرورت دارد كه هر چه زود تر ٢٥٠٠امتياز بي محتوي لغو گردد تا بيشتر از اين باعث ننگ و نفرت ساير مسولين سالم و معتبر نشوند.
دكتر نوبخت در جواب مردوخي كردستاني اظهار داشتند جناب مردوخي شما هم سوال مطرح نموديد و هم خودتان پاسخ خود را داديد البته ما و وزارت فرهنگ و ارشاد اين پيشنهاد را خيلي جدي دنبال مي كنيم تا جامعه مطبوعاتي سالم داشته باشيم و به صورت امروز نباشد.