پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته بسیج 
چاپ 

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته بسیج

علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت هفته بسيج پيامي صادر كرد.

در اين پيام آمده است:

هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش های اسلامی و انقلابی است ، گراميداشت نهادي اجتماعی و وسيع با ابعاد متعدد كه در كنار قدرت نظامي آن در زمان جنگ و دفاع از تماميت ارضي كشور ، پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه و هماهنگ با ساير اجزای نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه انفصال آن از جامعه اسلامي هيچ گاه متصور نیست. اين شجره طيبه نهادی جامع و پایدار است كه باورها و ارزش های فرهنگی پدید آورنده آن جايگاه ويژه و معنوي بسيج را بيشتر نمايان مي سازد ، جايگاه معنوي كه امام خميني (ره) در توصيف آن چنين فرمود:

بسيج شجرة طيبّه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار وصل و طراوات یقين و حديث عشق مي‌دهد. اگر بر كشوري نواي دلنشين تفكر بسيجي طنين انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گرديد.

و مقام معظم رهبري در بيان گستره زماني ، مكاني و لزوم تعلق به بسيج در قشرهاي مختلف اجتماعي بيان مي فرمايند: عرصه‌ی بسیج یک عرصه‌ی عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخشهای جغرافیائی کشور است، نه مختص یک زمانی دونِ زمان دیگری است؛ نه مختص یک عرصه‌ئی دون عرصه‌ی دیگری است. در همه‌ی جاها، در همه‌ی مکانها، زمانها، عرصه‌ها و در همه‌ی قشرها، این وجود دارد. این معنای بسیج است.

بي شك امروز نيز در فرايند توسعه صنعتي و اقتصادي كشور به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي نياز به تفكر و روحيه بسيجي بيش از هرزمان ديگر احساس مي شود ، روحيه اي كه بدون وابستگي تنها در پي رضاي خداوند است و در اين راه از هيچ ايثار و از خود گذشتگي دريغ ندارد. بهره‌گیری از نیروی تفکر و تعقل بسیج در نیل به اهداف والای نظام در تمام زمينه ها از جمله زمینه اقتصادی، می‌تواند راه را برای حضور هرچه بیشتر مغزهای متفکر اقتصاد در میادین علم و عمل باز کرده و موجب تعالی و رشد جامعه در تمام ابعاد شود.

اينجانب هفته بسيج را به همه هموطنان ، همكاران عزيز بويژه بسيجيان ايثارگر تبريك گفته و اميدوارم كه اين شجره طيبه روز بروز پربار تر شده و بتواند همانند گذشته استوار و مصمم در پيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس اسلامي گام بر دارد .

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو