تقدیر از مراکز و موسسات برتر کشور در ششمین جشنواره هفته پژوهش 
چاپ 

تقدیر از مراکز و موسسات برتر کشور در ششمین جشنواره هفته پژوهش

behjoo

ششمین جشنواره هفته پژوهش و سومین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و از  مراکز و موسسات برتر کشور  تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ما، این مراسم از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۶، با حضور جناب آقای دکتر قبادیان ریاست ستاد ششمین جشنواره پژوهش و فنآوری و معاون محترم وزیر در امر آموزش، پژوهش و فناوری، جناب آقای دکتر خانمحمدی، مشاور محترم وزیر و مدیرکل محترم دفتر آموزش و پژوهش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر مقامات ارشد این وزارتخانه، و همچنین اساتید دانشگاهی و صنعتگران شاخص کشور برگزار گردید.

در این مراسم، تعدادی از مقامات حاضر، در لزوم توجه هرچه بیشتر به امر پژوهش و نقش آن در توسعه پایدار کشور، به ایراد سخنرانی پرداختند که مورد توجه و استقبال حاضرین در این مراسم واقع گردید.

سپس، از مراکز و موسسات برتر کشور تقدیر به عمل آمده و به نمایندگان ایشان لوح تقدیر اعطا گردید.

شایان توجه است که در متن این تقدیر نامه ها آمده است:

پیشرفت و توسعه صنعتی کشور و دستیابی به اهداف و برنامه های علمی و پژوهشی، بخش تولید و تجارت، حاصل تلاش و مساعدت متخصصین و اندیشمندانی اسن که با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و توان در راه تحقیق، پژوهش و توسعه فناوری لحظه ای از هیچ کوششی دریغ نکردند.

قابل ذکر است که در این مراسم از کانون طراحی مهندسی و طراحی مونتاژ ایران به عنوان انجمن فنی مهندسی برتر کشور در سال  ۱۳۹۶ که به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین گردیده، تقدیر به عمل آمد و لوح تقدیر از این تشکل پیشروی کشور، به رئیس هیات مدیره این تشکل، جناب آقای مهندس حسینعلی بهجو اعطا گردید.

 

در این جشنواره که با محورهای : طرح پژوهشی صنعتی، معدنی وتجاری برتر، سازمان صنعت،معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی استانی برتر، واحد تحقیق و توسعه برتر بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری ، مرکز پژوهش های صنعتی، معدنی و تجاری برتر ،شرکت خدمات فنی، مهندسی برتر ، محصول برتر تحقیق و توسعه بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری ،مرکز علمی کاربردی برتر، پیشکسوت برتر،شرکت دانش بنیان صنعتی و صنایع پیشرفته برتر ،واحد های تجاری و صنفی  و رسانه های برتر برگزار شد، از برترین های بخش صنعت، معدن و تجارت تجلیل به عمل آمد.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو