پزشکیان: باید به جای اختلاف، برای حل مشکلات مردم متحد شویم 
چاپ 

پزشکیان: باید به جای اختلاف، برای حل مشکلات مردم متحد شویم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی عدالتی در همه بخش ها وجود دارد، گفت: سال ها است در حال نگارش قانون هستیم، اگر حرف درست قانون شود و به خوبی هم اجرا شود مشکلی باقی نمی ماند، اما وقتی قانونی پس از شش روز نقض می‌شود حتما در جایی ایرادی وجود دارد.

به گزارش  یمین نیوز به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان شامگاه گذشته (پنجشنبه) در همایش مجلس و نقش قانون در توسعه ملی، اظهار کرد: در خارج از کشور موفق بودیم، در زمانی که عراق با پشتوانه کشورهای استکباری به کشور ما حمله کرد در برابر او پیروز شدیم، چون مردم از همه چیز خود برای حفظ کشور گذشتند، اما واقعیت این است که در داخل کشور نتوانستیم آنچه شهدا و رهبری از ما خواستند را برآورده کنیم.
وی تصریح کرد: مشکل وجود بی عدالتی در همه بخش ها است، منتظر ظهور امام زمان (عج) هستیم تا بین ما عدالت را برقرار کند، اما متاسفانه سایه بزرگ بی عدالتی در همه بخش ها گسترده شده است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه بهداشت و درمان برخی افراد چند ۱۰ میلیون یا چند صد میلیون دریافتی یا درآمدهای میلیاردی دارند، اما برخی نیز ماهیانه ۱.۵ میلیون دریافتی دارند، در هیچ کجای دنیا این گونه نیست.
پزشکیان اظهار کرد: اگر راهکار درستی برای حل مشکلات ارائه شود حتما مشکل حل می شود، اما ایراد کار جایی است که برخی از مسئولان بدون تخصص نظر می دهند و جسارت اینکه بگویند نمی دانند را نیز ندارند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید به جای اختلاف برای حل مشکلات مردم متحد شویم، اگر به دنبال آبادی کشور و شکست آمریکا هم هستیم باید متحد شویم.
پزشکیان گفت: اینکه فقط به دنبال پیروزی جناح خودمان باشیم و بعد به نام اسلام و دین پست و مقام ها را اشغال کنیم مشکلی را حل نمی کند. اگر بخواهیم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و اگر نمی توانیم بیهوده به دیگران ایراد نگیریم.

درباره نویسنده

15415مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو