فرصت تازه بانک ملی ایران برای خیرین 
چاپ 

فرصت تازه بانک ملی ایران برای خیرین

بانک ملی ایران از دیرباز رابط میان خیرین و نیازمندان بوده است، اما به مرور زمان روش های تازه ای برای ایجاد این ارتباط پیاده شده است. تازه ترین روش برای این کار، استفاده از اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز، سنتی ترین روش برای تامین منابع امور خیر از طریق مشتریان بانک است، در حالی که امروزه شرایط تخصیص این منابع بسیار متنوع شده است.

به عنوان مثال سامانه بام بانک ملی ایران این امکان را فراهم کرده که خیرین به طور مشخص محل مصرف منابع خود را مشخص کنند. 

امروز یکی از مهمترین نیازهای جوانان، خرید خانه است. بانک ملی ایران این امکان را فراهم کرده که مشتریان با مشارکت در طرح ویژه مسکن، از تسهیلات خرید یا ساخت خانه استفاده کنند. این طرح بستر مناسبی برای بهره مندی خیرین از خدمات بانک است.

در این روش، خیرین می توانند با مشارکت در طرح ویژه مسکن، افتتاح سپرده کرده و از سود ۱۰ درصدی آن استفاده کنند، اما پس از مدتی، اوراق حق تقدمی را که به حساب آنها تعلق گرفته به منظور حمایت از نیازمندان استفاده کنند.

این اوراق می تواند توسط خیرین در اختیار افراد نیازمند به تسهیلات مسکن قرار بگیرد و یا بانک ملی ایران آن را در اختیار نهادهای مرتبط قرار دهد.

خیرین با این روش علاوه بر دریافت سود مادی، اجری معنوی بزرگی دریافت خواهند کرد، چرا که هر کدام از اوراق حق تقدم اهدایی می تواند در خرید خانه یک نیازمند مصرف شود.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو