رییس پلیس تهران بزرگ: مردم نگران اموالشان نباشند/امنیت محدوده ساختمان برق وزارت نیرو تأمین است 
چاپ 

رییس پلیس تهران بزرگ: مردم نگران اموالشان نباشند/امنیت محدوده ساختمان برق وزارت نیرو تأمین است

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در محدوده آتش سوزی ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو وجود ندارد، گفت: به مردم این منطقه اعلام می‌کنم که تمام این منطقه و کوچه‌های اطراف تا شعاع مناسب از نظر امنیتی و کنترل و حضور پلیس صد در صد تحت پوشش است و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و مردم کاملا راحت باشند و نگران نیز نباشند.

به گزارش یمین نیوز ، سردار رحیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرکز فرماندهی و کنترل پلیس لحظه به لحظه محل ساختمان  برق وزارت نیرو را تحت رصد خود قرار داده است، گفت: نیروهای پلیس و مسئولین از دقایق اولیه در این محل حضور داشتند و تلاش می‌کنیم فضار را برای آتش نشانان و سایر بخش هایی که تلاش‌ می‌کنند به نوعی مهیا کنیم که به وظایف خود بپردازند.

وی ادامه داد: در این محدوده هیچ مشکلی نداریم یعنی از لحظه‌ای که این حادثه رخ داد این منطقه را بررسی کردیم و مشکلی وجود ندارد. همچنین مدیریتی که در اینجا وجود دارد خیلی  بهتر از پلاسکو است و انصافا مردم نیز همکاری‌های خوبی دارند و محدودیت ترافیکی هم وجود ندارد.

رییس پلیس تهران افزود: افراد در بخش‌های مختلف و بویژه آتش نشانان تلاش خود را انجام می‌دهند و انتظار داریم که مردم مراجعه نکنند و اجازه دهند دستگاه‌های فعال در این زمینه کار خود را انجام دهند. قطعا از مردم درخواست می‌کنیم که به محل مراجعه نکنند و اجازه دهند فضا باز شود.

رحیمی با اشاره به اینکه آتش نشانان درحال دسترسی به طبقاتی هستند که دسترسی به آنها امکان پذیر نبود وامیدواریم  بدون هیچ تخریب کارهایشان را به خوبی انجام دهند و کار به سلامت به پایان برسد اظهار کرد:به مردم این منطقه اعلام می کنم که تمام این منطقه، کوچه‌های  اطراف تا شعاع مناسب از نظر امنیتی ،  کنترل و حضور پلیس صد در صد تحت پوشش  است و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و مردم، دانشجویان و سکنه این منطقه کاملا راحت باشند و نگران نیز نباشند.

وی در پایان گفت:نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی در اولین دقایق پس از وقوع حادثه به محل اعزام و در کنار همکاران آتش‌نشان مشغول به خدمت رسانی شدند.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو