روحانی در دیدار جمعی از جامعه پارسیان هندوستان: همه ایرانیان باید برای ساختن ایرانی آبادتر، پررفاه تر و پرافتخارتر تلاش کنند 
چاپ 

روحانی در دیدار جمعی از جامعه پارسیان هندوستان: همه ایرانیان باید برای ساختن ایرانی آبادتر، پررفاه تر و پرافتخارتر تلاش کنند

57537630

رئیس جمهور از همه ایرانیان مقیم خارج از کشور خواست با سرمایه گذاری و انتقال دانش و فناوری و تقویت روابط و پیوندهای خود با کشورشان ، برای ساختن ایرانی آبادتر ، پررفاه تر و پرافتخارتر تلاش کنند.

به گزارش یمین نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی شامگاه شنبه در دیدار گروهی از جامعه پارسیان (زرتشتیان هندوستان) گفت: پیشرفت کشور، پیشرفت همه ایرانیان و فرهنگ و تمدنی باستان ما است و نباید پیوندمان با نسل های گذشته را فراموش کرده و از یاد ببریم.

رئیس جمهور افزود:  امروز به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران  اعلام می کنم که بسیار علاقه مندیم که همه شما با ایران رابطه نزدیکتری داشته باشید و هنگامی که ایران برای شرکتهای بزرگ آمریکایی و اروپایی جاذب است چرا شما نباید حضوری فعال در این عرصه داشته باشید.

روحانی با اشاره به آغاز مهاجرات معکوس ایرانیان به کشور اظهارداشت: فقط از آمریکا ۴۰۰ نفر به کشور بازگشته اند و طرح های موفقی را هم به اجرا گذاشته اند و این روند باید شتاب گیرد.

در این دیدار سه تن از نمایندگان جامعه پارسیان  نیز دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را برای تقویت همکاری ها بیان کردند.

درباره نویسنده

15415مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو