تجهیز 17 شعبه بانک تجارت به سامانه بانکی نابینایان 
چاپ 

تجهیز ۱۷ شعبه بانک تجارت به سامانه بانکی نابینایان

بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تسهیل دسترسی نابینایان عزیز به خدمات بانکی، تاکنون ۱۷ باجه ویژه ارائه خدمات به نابینایان و کم‌بینایان را در شعب خود راه‌اندازی کرده است.

روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: هم اکنون ۱۷ شعبه بانک در استانهای یزد ، بوشهر، لرستان، گیلان، مازندران، مرکزی ، کردستان ، کهگیلویه و بویر احمد ، خراسان رضوی ، البرز ، اصفهان ، فارس ، آذربایجان شرقی ،   قم ، قزوین و تهران(دو شعبه) آماده ارائه خدمات به نابینایان عزیز می باشند. در این باجه‌ها امکان دسترسی آسان به کلیه خدمات شعبه‌ای برای شهروندان نابینا با استفاده از دستگاه‌های گویا، برجسته نگار و نمایشگرهای بریل فراهم شده است. با راه‌اندازی این باجه‌ها، مشتریان نابینا وکم بینا می‌توانند بدون نیاز به حضور همراه از کلیه عملیات بانکی همچون افتتاح حساب، واریز وجه ، انتقال وجه و … به صورت مستقل استفاده کنند. همچنین با توجه به موضوعاتی از قبیل کلاهبرداری و سوء استفاده افراد سودجو، راه‌اندازی سامانه بانکی نابینایان درسطح شعب می‌تواند کمک شایانی به ارتقاء سطح امنیت در مبادلات بانکی این مشتریان داشته باشد.

در این خبر آمده است: هموطنان نابینا و کم بینا همچنین می‌توانند از طریق وبسایت این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir به مهمترین خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. استفاده از خدمات اینترنت بانک، دریافت نرم افزارهای موبایل بانک تجارت، خدمات انتقال وجه، انواع خدمات کارت، فهرست شعب مجهز به خودپرداز گویا، دریافت شماره شبا، دریافت اطلاعات مربوط به خدمات و تسهیلات بانک تجارت، ارتباط با مدیران و مرکز ارتباط مشتریان از جمله مهمترین خدماتی است که در بخش نابینایان و کم بینایان پایگاه اینترنتی بانک تجارت قرار گرفته است. همچنین در این صفحه امکان دریافت نرم‌افزار رایگان NVDA (مبدل شنیداری آیکون‌های صفحات وب برای نابینایان) فراهم آمده و کاربران می‌توانند از این نرم‌افزار یا نرم افزارهای مشابه برای تسهیل دسترسی به خدمات بانک تجارت و کسب اطلاعات لازم استفاده کنند.

گفتنی است در آئین بزرگداشت روز جهانی نابینایان( روز ایمنی عصای سفید) که روز دوشنبه بیستم و ششم مهر ماه در محل مجتمع پردیس قلهک برگزار شد، از بانک تجارت به سبب خدمت رسانی تخصصی به نابینایان و کم بینایان با اهداء لوح و تندیس یادبود از سوی انجمن نابینایان ایران تقدیر به عمل آمد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو