آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه برگزار شد 
چاپ 

آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه برگزار شد

آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه طی دو نوبت صبح و عصر در ۱۷ رشته برگزار شد.

عبدالرضا مومنی  گفت: آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه امروز جمعه _ ۱۱ اسفند ماه_  طی دو مرحله برای ۱۷ رشته برگزار شد.
وی عنوان کرد: آزمون نوبت صبح مربوط به ۱۴ رشته بود و آزمون نوبت عصر به ۳ رشته باقی مانده از ۱۷ رشته اختصاص داشت.
رییس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در خصوص تعداد متقاضیان این آزمون اظهار کرد: در مجموع ۹۵ هزار نفر متقاضی برای شرکت در آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ثبت نام کردند.
مومنی همچنین در رابطه با اعلام نتایج این آزمون، خاطرنشان کرد: ان شاءالله در سال جدید در مورد اعلام نتایج تصمیم گیری خواهد شد و اخبار مربوط به این آزمون از طریق سایت مرکز مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در راستای تامین کارشناس رسمی مورد نیاز کشور از طریق آزمون به جذب کارشناس رسمی اقدام کرده است.

ثبت نام در آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه از تاریخ ۱۸ دی ماه تا ۸ بهمن ماه سال ۹۶ انجام شد. این آزمون به صورت غیر متمرکز و منطقه ای برگزار خواهد شد.

گفتنی است، رشته‌های مورد پذیرش در این آزمون شامل رشته‌های آتش سوزی و آتش‌نشانی، امور بانکی، امور ثبتی، امور گمرکی، اسلحه‌شناسی، بررسی اصالت خط، امضاء و اثر انگشت، برق الکترونیک و مخابرات، برق، ماشین و تأسیسات کارخانجات، امور معادن، تاسیسات ساختمانی، لوازم خانگی و اداری، کشاورزی و منابع طبیعی، حسابداری وحسابرسی، راه و ساختمان، کامپیوتر و فن‌آوری اطلاعات، وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات و امور نفقه می‌شود.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو