معاون علمی رییس‌جمهور تاکید کرد؛ لزوم جذب سرمایه‌های بیشتر برای حمایت از دانشمندان جهان اسلام 
چاپ 

معاون علمی رییس‌جمهور تاکید کرد؛ لزوم جذب سرمایه‌های بیشتر برای حمایت از دانشمندان جهان اسلام

معاون علمی‌وفناوری ریایس‌جمهور تاکید کرد: منابع مالی صندوق موقوفات جایزه مصطفی (ص) علاوه بر اعطای این جایزه باید در سایر حوزه‌های علم و فناوری هزینه شود.

به گزارشیمین نیوز ، دکتر سورنا ستاری امروز درمجمع سالیانه صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی (ص) با تاکید بر اینکه این جایزه بدون کمک دولتی اداره می‌شود، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم این جایزه، تاسیس “صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات” بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از سرمایه‌گذاری در این صندوق صورت گرفته است، ادامه داد: منابع این صندوق باید برای اعطای جایزه به سرآمدان علم و فناوری جهان اسلام صرف شود.

ستاری با تاکید بر لزوم تمرکز بر وقف علمی، خاطرنشان کرد: سنت وقف در حوزه علم و فناوری از طریق این صندوق جاری شده است و ما باید به صورت جدی وارد این حوزه شویم.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور ابراز امیدواری کرد که سال آینده برنامه‌های جانبی در این صندوق به منظور ورود به عرصه‌های علمی، اجرایی شود؛ چرا که نیاز است با حمایت‌های مالی، این جایزه مشمول تعداد زیادی از دانشمندان شود.

وی با بیان اینکه منابع این صندوق باید برای برخی دیگر از حوزه‌های علمی صرف شود، ادامه داد: امیدواریم که سرمایه‌های بیشتری را برای جذب در صندوق موقوفات جایزه مصطفی (ص) پیدا کنیم.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو