ایرانی‌ها عید امسال ۴۳ میلیون دقیقه مکالمه کردند 
چاپ 

ایرانی‌ها عید امسال ۴۳ میلیون دقیقه مکالمه کردند

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که در ایام نوروز امسال، ‌ بیش از۴۳ میلیون ۴۵۷ هزاردقیقه ترافیک بین الملل هموطنان را بین ایران و دیگر کشور های جهان برقرار کرده است.

به گزارش یمین نیوز ،   سهراب آغ بیات – مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت – افزود: از این حجم مکالمه، بیش از ۲۸ میلیون و ۹۷۶هزار دقیقه سهم ترافیک صادره از ایران به دیگر کشورها و حدود ۱۴ میلیون و ۴۸۱ هزار دقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بود.

وی توضیح داد: بیشترین مسیر ترافیک بین الملل مربوط به افغانستان، عراق، امارات، ترکیه، پاکستان، آمریکا، آذربایجان، کانادا و آلمان بوده است.

آغ بیات ادامه داد: اوج ترافیک روزانه مربوط به روز اول فروردین سال ۱۳۹۷ بوده است که در این روز بیش از ۴  میلیون و ۵۳۰ هزار دقیقه مکالمه مبادله شد.

مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت در پایان گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت پیش بینی‌های فنی لازم را برای ساعت پیک ترافیک نوروزی فراهم کرده بود و کارشناسان این شرکت در ایام نوروز در شیفت های ۲۴ ساعته در محل کار خود حضور داشتند تا مکالمات هموطنان در این ایام بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار شود.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو