مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان: بانکداری قرض الحسنه، سرآمد بانکداری کشور است 
چاپ 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان: بانکداری قرض الحسنه، سرآمد بانکداری کشور است

دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش سمنان در دیدار با رضائیان مديرشعب بانک قرض الحسنه مهرايران در اين استان، ضمن قدرداني از اقدامات موثر اين بانک براي ترويج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در کشور بيان داشت: بانكداري در بستر قرض الحسنه يكي از ابعاد توسعه بانكداري اسلامي است كه سرآمد ساير حوزه ها در توانمندسازي نيازمندان مي باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهارداشت: سطح فرهنگی هيچ جامعه ايي بالاتر از سطح کلاس و مدرسه نيست و مهمترين خطر براي رسيدن به سطح بالاي فرهنگي از بين رفتن انگيزه در معلمان است که اين چالش جز از طريق رفع دغدغه هاي معيشتي فرهنگيان عزيز و زحمتكش ميسر نخواهد شد.
وی افزود: خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهرايران کمک شايسته اي به توانمندسازي و تامين مايحتاج ضروري معلمان و فرهنگيان جامعه کرده است و اميدواريم تا اين همكاري ها در سطح وسيع تري ادامه پيدا كند.
در ادامه، رضائیان نیز بیان داشت: این بانک با پرداخت تسهيلات قرض الحسنه نقش بسزايي در بهبود معيشت معلمان به عنوان پيشگامان عرصه فرهنگي کشور برداشته است و اميدواريم اين همکاري ها بيش از پيش ادامه پيدا کند.

درباره نویسنده

15434مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو