Logo of a company

تبریک؛ واکنش نظامیان کشورمان به خروج ترامپ از برجام

در پی اعلام رسمی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مبنی بر خروج از برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، برخی از مقامات نظامی کشورمان از جمله رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه نسبت به این اقدام واکنش نشان دادند.

به گزارش یمین نیوز به نقل از  ایسنا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه برجام از ابتدا مطلوب ملت ایران نبود، اظهار کرد:با نظامی مواجهیم که حتی در امضای خود در برجام پایدار نماند؛ برجام آن چیزی نبود که ما آن را بپسندیم اما برای اتمام حجت با جهان ایران با کرامت و بزرگواری  برجام را پذیرفت. اما آن کشور استکباری به امضای خود در برجام نیز پایدار نماند.

همچنین سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش گفت که بزرگترین خسارت برجام مشروعیت بخشیدن و نشستن پشت میز مذاکره با آمریکا بود. وی افزود: خدا را شکر که آمریکا از برجام خارج شد، این طبیعت نظام سلطه است و براساس قرآن آنها تا آخر به دنبال دوری ما از اصول مان هستند.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز خروج شرورانه آمریکا را از برجام تبریک گفت و اظهار کرد: این اتفاق جدیدی نیست و تاثیر تعیین کننده‌ای در هیچ حوزه‌ای که خلاف منافع ملی ما باشد، نخواهد داشت. وی افزود:خروج امریکا از برجام نشان داد موضوع غنی سازی هسته‌ای بهانه‌ای بود و مسئله اصلی ‌آنها توان دفاعی و موشکی و اثرگذاری ایران بر منطقه است. امروز ایران در مقابل زورگویی دشمنان و همچنین در مقابله با جریانات تروریستی در منطقه ایستاده است وهمین ایستادگی آنها را از پای در می آورد.