مدیرعامل ستاد دیه استان تهران: 9 هزار نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به کمک ستاد دیه تهران آزاد شدند 
چاپ 

مدیرعامل ستاد دیه استان تهران: ۹ هزار نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به کمک ستاد دیه تهران آزاد شدند

57676101

مدیرعامل ستاد دیه استان تهران گفت: از ابتدای سال ۱۳۸۳ تا پایان سال گذشته، ۹ هزار نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران با کمک نمایندگی ستاد دیه و نیکوکاران آزاد شده اند.

منوچهر رحمانی با اعلام این خبر گفت: طی سالهای ۱۳۸۳ تا پایان سال گذشته، ۹ هزار نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان که در کل ۶۰۸ میلیارد و ۵۹۰ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۷۲۴ تومان بدهی داشته یا به پرداخت دیه محکوم شده بودند، توسط نمایندگی ستاد دیه و نیکوکاران تهرانی آزاد شده اند.

وی افزود: زندانیانی که نیازمند و معسر بوده و مرتکب جرم غیرعمد مانند تصادف، حوادث ناشی از کار یا بدهی‌های غیر کلاهبرداری داشته و نیز سابقه سوء نداشته باشند، با درخواست خود می توانند از کمکهای نمایندگی برخوردار شوند.

براساس این گزارش،  نیکوکاران جهت اهدای کمک های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه حضوری به ستاد دیه تهران و یا از طریق  سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران  به نشانیwww.tehipro.ir  و یا لینک اطلاع رسانی @tehipro با فعالیتهای این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمکهای مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

درباره نویسنده

15415مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو