جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه اول شرکت های زیر مجموعه شرکت توسعه صنایع سیمان برگزار شد 
چاپ 

جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه اول شرکت های زیر مجموعه شرکت توسعه صنایع سیمان برگزار شد

جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه اول شرکت های زیر مجموعه شرکت توسعه صنایع سیمان با حضور آقای دکتر غریب پور مدیرعامل گروه توسعه ملی، آقای دکتر نعیمی جانشین مدیرعامل، جناب آقای سدیدی معاون اقتصادی گروه توسعه ملی، آقای مهندس داداش مدیرعامل شرکت توسعه صنایع سیمان و مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه سیدکو برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر غریب پور ضمن خوش آمد گویی به مهندس داداش و مدیران شرکت های زیر مجموعه سیدکو از زحمات و فعالیت های آنان تشکر نمود و ابراز داشت رویکرد ما در گروه توسعه ملی اصلاحی می باشد و هدف از تشکیل این جلسات نیز به جهت همفکری، کمک و اصلاح مشکلات می باشد. وی افزود در این جلسات نیز منبع اطلاعات و گزارش ها خود شرکت ها هستند و ما بر اساس اطلاعات منتشر شده از طرف خود شرکت ها عملکرد آنان را بررسی می نمایم.

پس از آن مهندس داداش مدیرعامل سیدکو ضمن تشکر و قدردانی از دکتر غریب پور بخاطر تشکیل این گونه جلسات، گزارش جامعی از وضعیت شرکت های زیر مجموعه ارائه نمود.

در ادامه دکتر نعیمی با تشکر از مجموعه شرکت توسعه صنایع سیمان و در راس آن مهندس داداش ابراز داشت کلیه این بررسی ها برای بهترین شدن این شرکت ها می باشد و اعتقاد داریم که همه شرکت های زیر مجموعه ما می بایست بهترین در بازار سرمایه باشند و امیدواریم با تشکیل این جلسات شاهد بهبود مستمر وضعیت شرکت ها باشیم.

در پایان این جلسه، جناب آقای دکتر غریب پور ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام شده در شرکت های زیر مجموعه سیدکو، ابراز داشت، ما درگروه توسعه ملی به دنبال انجام درست کار هستیم بنابراین تشکیل این جلسات می تواند کمک بزرگی به پیشرفت و بهبود عملکرد شرکت ها و همچنین انجام درست کارها باشد.

ایشان همچنین مقرر نمودند کمیته ای در شرکت سیدکو جهت پیگیری سوالات مطرح شده در این جلسه از مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه تشکیل شود و نتیجه آن به گروه توسعه ملی اعلام شود.

درباره نویسنده

15429مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو