​معاون اعتباری بانک صادرات ایران خبر داد سقف تسهیلات «اعتبار سپهر» به ٢ میلیارد ریال افزایش یافت 
چاپ 

​معاون اعتباری بانک صادرات ایران خبر داد سقف تسهیلات «اعتبار سپهر» به ٢ میلیارد ریال افزایش یافت

معاون اعتباری بانک صادرات ایران از افزایش سقف تسهیلات اعطایی در قالب طرح «اعتبار سپهر» از ٥٠٠ میلیون ریال به ٢ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، امیر یوسفیان با اشاره به استقبال خوب مشتریان از این طرح، گفت: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با سپرده‌گذاری در این طرح در ٤٨ ساعت بدون نیاز به وثیقه تا ٨٠ درصد سپرده خود را تسهیلات بگیرند.
وی افزود: با اعطای ٨٠ درصدی سپرده و تعیین سقف ٢ میلیارد ریالی عملا توان پولی مشتری دو برابر شده و در عین حال سود ١٥ درصدی سالانه از سپرده خود در قالب «اعتبار سپهر» دریافت می‌کند.
معاون اعتباری بانک صادرات ایران تصریح کرد: این دو متغیر اصلی، این خدمت جدید را در نظام بانکی کشور متمایز کرده و انتظار می‌رود نیاز بخش مهمی از مشتریان بانک با این شیوه تامین شود.
وی با اعلام اینکه بانک صادرات ایران دارای قابلیت‌های فراوانی برای عرضه خدمات متنوع مالی و بانکی است، گفت: در شرایط سخت بانکداری باید بتوان حداکثر شرایط بهره‌مندی مشتریان را با توجه به فراهم کردن نیازهای آنها فراهم کرد و بانک صادرات ایران دراین راستا از ظرفیت‌های گسترده‌ای برخوردار است.
یوسفیان همچنین از ارائه ١٠ محصول جدید بانکی تا پایان سال در بانک صادرات ایران خبر داد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو