تقوي نژاد/ رويکرد سازمان امور مالياتي کشور تعامل و حمايت از توليدکنندگان است 
چاپ 

تقوي نژاد/ رويکرد سازمان امور مالياتي کشور تعامل و حمايت از توليدکنندگان است

رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور در جمع مديران و فعالان اقتصادي استان چهارمحال و بختياري گفت: رويکرد سازمان امور مالياتي کشور تعامل و حمايت از توليدکنندگان است.

به گزارش رسانه مالياتي ايران، دکتر طيب نيا وزير امور اقتصادي و دارايي، سيدکامل تقوي نژاد رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور، معاونان وزير و جمعي از مديران استان با حضور در جلسه هم انديشي با فعالان اقتصادي استان چهارمحال و بختياري به بحث و بررسي مشکلات اقتصادي آنان پرداختند.

سيد کامل تقوي نژاد در اين جلسه هم انديشي با اشاره به اينکه رويکرد جديد سازمان امور مالياتي کشور اعتماد به موديان و تعامل با آنان است، گفت: مهم ترين سياست و در واقع اصل اساسي تصميمات سازمان بحث اعتماد به مردم است.

معاون وزير امور اقتصادي و دارايي همچنين با ارائه توضيحاتي در خصوص مشوق هاي مالياتي در نظر گرفته شده در قانون جديد ماليات هاي مستقيم براي فعالان اقتصادي، اظهارداشت: بر اساس بخشنامه سازمان امور مالياتي کشور چنانچه موديان اصل ماليات خود را تا پايان شهريورماه پرداخت کنند، جريمه آنها بخشيده مي شود.

وي ادامه داد: در راستاي تعامل با فعالان اقتصادي و حمايت از توليد، سازمان پذيرفت که ماليات بنگاه هاي کوچک و متوسط نيز به صورت پلکاني پرداخت شود.

تقوي نژاد توافق برد- برد با اصناف را از ديگر نتايج تعامل با بخش خصوصي دانست.

وي همچنين با اشاره به اينکه رعايت عدالت مالياتي يکي از اصول اساسي سازمان امور مالياتي است، عنوان کرد: طرح جامع مالياتي که به عنوان اقدام اساسي سال ۱۳۹۵ در راس برنامه هاي سازمان قرار دارد به منظور تحقق عدالت مالياتي پياده سازي و اجرا مي شود.

رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور در پايان به سوالات و مشکلات مطرح شده توسط فعالان اقتصادي پاسخ داد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو