اخبار بانک ملی
تمدید عرضه اوراق گواهی سپرده بانک ملی ایران تا چهارم مهر ماه جاری
عرضه اوراق گواهی سپرده مدتدار ویژه بانک ملی ایران در سراسر کشور از تاریخ ۹۵/۶/۲۹ تا پایان ۹۵/۷/۴ تمدید شد . این اوراق با نرخ سود علی الحساب ۵ر۱۵ درصد سالانه در تمامی شعب این بانک عرضه می گردد .
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این اوراق با سررسید یکساله، به صورت الکترونیکی با نام و قابل انتقال به غیر بوده و باز خرید قبل از سررسید آن با نرخ ۵ر۱۳درصد سالانه از تاریخ انتشار امکانپذیر است.
اوراق مذکور معاف از مالیات بوده و سود علیالحساب آن ماهانه پرداخت خواهد شد ؛ همچنین امکان معاملات ثانویه این اوراق از طریق بورس و فرابورس ایران فراهم می باشد .
پایان شهریورماه، آخرین مهلت شرکت در قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه پسانداز بانک ملی ایران
آخرین مهلت شرکت در سی وهفتمین مرحله قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه پسانداز بانک ملی ایران ۳۱شهریور ماه جاری است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ۹۵ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید مسکن، جایزه ویژه (نقدی) سی و هفتمین مرحله قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه پسانداز بانک ملی ایران است.
۴۹۵ کمک هزینه خرید خودرو داخلی هر یک به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، ۱۳۹۵ کمک هزینه ازدواج هر یک به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال، ۱۳۹۵ کمک هزینه تحصیلی هر یک به ارزش ۳۰ میلیون ریال، ۲۳۹۵ کارت خرید صنایع دستی و فرش دستباف هریک به ارزش ۵ میلیون ریال و بیش از ۸۰۰ هزار فقره جایزه نقدی ۷۰۰ هزار ریالی، از دیگر جوایز این مرحله از قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه پسانداز بانک ملی ایران است.
مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال در روز قرعه کشی و حفظ حداقل موجودی طی ۳ ماه یا ۹۰ روز متوالی طی دوره قرعه کشی یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی از شرایط شرکت در قرعهکشی مذکور و بهره مندی از جوایز ارزنده و متنوع این مرحله است.
لازم به ذکر است مبلغ کل جوایز سی و هفتمین مرحله قرعهکشی حسابهای قرض الحسنه پسانداز بانک ملی ایران، بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال می باشد.
هموطنان و مشتریان گرامی جهت تکمیل یا افزایش موجودی میتوانند به شبکه گسترده شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
در همایش غرب تهران صورت گرفت: تأکید بر ضرورت هم اندیشی برای استفاده بهینه از فرصت ها و تهدیدها در بانک ملی ایران
در ادامه همایش هم اندیشی (فرصت ها و تهدیدها) هریک از اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران امور، طی سخنانی به طرح دیدگاه های خود و ارائه راهکارهای لازم در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت ها پرداختند.
برات کریمی عضو هیأت مدیره در این همایش گفت: عملکرد بانک ملی ایران در استانها موفق بوده و رتبه اول را در سیستم بانکی دارد. منابع سیستم بانکی در تهران بسیار اثرگذار است و باید به دنبال فرصتها باشیم. همکاران با دانش بانکی و تجربهای که دارند میتوانند بانک را به رتبههای بالاتر برسانند.
سید ولیاله فاطمی عضو دیگر هیأت مدیره بانک با نگاهی استراتژیک به حال و آینده بانک، ارتباط قوی و صمیمی با مشتریان را جزو محورهای اصلی موفقیت بانک دانست و گفت: ایجاد زیرساختها و تخصصی کردن شعب میتواند به ارتقای سهم بازار بینجامد.
فاطمی، بهبود زیرساختهای فناوری اطلاعات و سرعت بخشیدن به خدمات را از برنامههایی دانست که بانک را به جایگاه ویژه خود میرساند و در همین راستا افزود: استقرار بانکداری جامع یکی دیگر از مسائل مهم بانکها در بلندمدت است و باید براساس نیاز مشتریان، راهکار و خدمت ارائه دهیم. باید به جایی برسیم که انتخاب اول شرکتها، موسسات تولیدی، صنایع کشور و…. بانک ملی ایران باشد.
غلامرضا پناهی عضو دیگر هیأت مدیره با بررسی مدیریت ریسک در بانک گفت: انسجام و مدیریت یکپارچه از نکات کلیدی بانک است. نگاه بانک باید به گونهای باشد که تمام خدمات بانک از جمله ارزی و ریالی را به طور کامل و با بهترین کیفیت ارائه دهند و شعب، باید کانالی برای سوددهی و ایجاد ارزش افزوده برای بانک باشند.
عضو هیأت مدیره با یادآوری تاریخچه بانک و اهمیت آن افزود: اعتبار بانک ملی ایران زبانزد عام و خاص در داخل و خارج از کشور بوده و بانک ملی ایران از حسن شهرت بسیار بالایی در سطح بینالمللی برخورداراست و باید از این حس شهرت نهایت استفاده را بعمل آوریم.
وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت ایجاد سامانه جامع اطلاعات مشتریان ، افزایش سرمایه و متنوع سازی محصولات بانکی تاکید کرد .
محمود شایان عضو هیأت مدیره از دیگر سخنرانان این همایش گفت: تمام عواملی که می تواند به اجرای صحیح وظایف در بانک کمک کنند برای ما یک فرصت محسوب می شود . بدهکاران بانکی، افزایش وثایق با نقدشوندگی بسیار پایین،املاک مازاد و … از جمله مسائلی هستند که باید با تمهیداتی این موضوعات رسیدگی و برطرف شوند.
شایان با تأکید بر اهمیت تلاش همکاران در جذب منابع و همکاری با بنگاهها و صنایع گفت: با داشتن یک بینش ارتباطی و تعامل مثبت با مشتریان میتوانیم تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.
مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات با ارائه گزارشی از جایگاه فناوری و اطلاعات و زیرساختهای مربوطه گفت: باید با کوتاه کردن سرویسهای IT سعی کنیم سرویسهایی را به مشتریان ارائه دهیم که برای آنها جذابیت داشته باشد. ارائه دستگاههای خودپرداز، خود بانک (VTM) و غیره و جانمایی آنها باید طوری باشد که بتواند بالاترین کارایی را داشته باشد.
وی با برشمردن پروژههای مختلف در دست اقدام این معاونت گفت: همکاران باید خدمات مختلف بانک را به مشتریان معرفی نمایند. از مهمترین این خدمات، سامانه بام است که میتواند تمامی خدمات را یکجا به مشتریان ارائه نماید.
در این جلسه، مهرزاد ذاکری مدیر امور طرح و برنامه، گزارشی از عملکرد بانک ارائه داد و همچنین فرهاد حمزه مدیر امور بازرسی و حسابرسی و علی رحیمی مدیر امور شعب تهران با ارائه گزارش هایی از حوزه فعالیت واحدهای تحت مدیریت خود، ضمن ارائه تحلیل هایی از فرصتها و تهدیدات بانک، بر تلاش بیشتر جهت جذب مشتریان داخلی و خارجی تأکید کردند.
در دومین روز این همایش مسئولان ادارات امور شعب تهران، رؤسای شعب مستقل و روسای حوزههای تهران به طرح دیدگاه های خود در حوزه تحولات بانکی و جذب مشتریان پرداخته و با ارائه راهکارهایی درخصوص ارتقای جایگاه بانک ملی ایران، بر ضرورت هم سویی و همفکری تمام همکاران برای افزایش رضایت مشتریان تأکید کردند.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه