عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اهتمام روسای شعب استان تهران در امر بازاریابي تاکيد کرد
- سه شنبه, 27, تیر,1396
- روابط عمومی
- ثبت نظر
عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران با هدف بررسي عملکرد و ارزيابي اقدامات موثر انجام شده در حوزه بازاريابي و جذب منابع طي سه ماه نخست سال جاري از دواير ستادي مديريت شعب استان تهران بازديد کرد.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این بازدید، امامي با تاکيد برکسب اطلاعات و مبنا قراردادن مديريت علمي در همه کارها بيان داشت: لازم است تا تمامي همكاران شعب و دواير ستادي، با كسب و به روز رساني اطلاعات دقيق و كاربردي، بنيه علمي خود را تقويت نموده و مديريت علمي را سرلوحه كارخود قراردهند.
وی ایجاد کمیته راهبردی با هدف شناسايي کارکنان خلاق و ارايه راهکارهاي ارزنده جهت تحقق اهداف عاليه بانك را ضروري دانست و گفت: ايجاد جلسات كارشناسي در اين كميته مي تواند به ارتقاء سطح علمي كاركنان كمك كند به نحوي كه نتيجه هاي حاصل از اين هم انديشي ها در ستاد مركزي ودر راستاي برنامه ريزي هاي كلان بانك نيز مورد استفاده قرار گيرد.
عضو هیات مدیره بانک تصریح کرد: آموزش کارکنان در زمینه هاي متنوع و مرتبط با حوزه فعاليت آنان يكي از نيازهاي ضروري براي دستيابي به رشد و شكوفايي و تحقق برنامه هاي تدوين شده مي باشد كه در حال حاضر مورد توجه ويژه ي مديران بانك قرار گرفته است.
امامی با اشاره به نقش خدمات بانکداری الکترونیکی در کاهش هزينه ها و همچنين دسترسي آسان مشتريان به عمليات هاي مختلف بانكي اظهارداشت: خوشبختانه با تلاش همكاران در بخش هاي افتتاح سپرده آنلاين و پرداخت تسهيلات اينترنتي تحولي شايسته به وجود آمده و لازم است تا كاركنان صف و ستاد با استفاده از پتانسيل هاي موجود در عرصه بانكداري الكترونيك و خدمات اينترنتي ايجاد شده، نقش موثري در گسترش ميزان رضايتمندي مشتريان ايفا نمايند.