تاکید مدیر شعب استان کهگیلویه و بويراحمد بر حفظ همبستگي و مشتري مداري
- دوشنبه, 16, مرداد,1396
- روابط عمومی
- ثبت نظر
الماس مجیدی مدیر شعب استان کهگیلويه و بويراحمد با اشاره به سخنان مديرعامل بانک در جلسه هم انديشي با روساي شعب استان تهران، نسبت به حفظ همبستگي و وحدت رويه بين تمامي کارکنان استان تاكيد كرد.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مجیدی در خصوص روابط کارکنان و مشتريان نيز افزود: اين بانک در راستاي انجام وظايف اجتماعي خود، از اقشار مختلف جامعه حمايت كرده و جايگاه مناسبي ميان آحاد مردم دارد؛ لذا همه ي كاركنان شعب و ستاد مي بايست با ايفاي نقش مشتري مداري نسبت به تكريم مراجعين اقدام نمايند.
وی ادامه داد: در جلسات متعدد هم اندیشی با روسای دواير ستادي و شعب استان، هميشه بر حفظ حقوق مشتريان و رعايت اصول مشتري مداري تاکيد مي شود و اميد است تا با اقدامات مثبت و موثر صورت گرفته، ميزان محبوبيت مجموعه بانک، روز افزون باشد.
مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص فعاليت هاي بازاريابي گفت: از ابتداي سال ۱۳۹۵ ادارات و سازمان هاي مختلف مورد بررسي و ارزيابي همکاران صف و ستاد قرار گرفتند و با شروع فعاليت هاي بازاريابي، گسترش همکاري ميان بانک و نهادهاي مختلف در دستور كار قرار گرفت و با تلاش همه ي همكاران و جلب رضايت مشتريان استان، موفق به جذب و نگهداري بازارهاي جديد شده ايم كه اين مهم در سال ۹۶ نيز به بسط و گسترش همكاري ها منجر شد.
وی افزود: همچنین، فعالیت های ستاد مرکزي بانک نيز در رصد استان قرار گرفت و اقدامات لازم جهت ادامه مسيرهاي شروع شده از مرکز صورت پذيرفت.
مجیدی با اشاره به اقدامات ۴ ماهه نخست سال ۹۶ تصریح کرد: در راستای گسترش همکاري هاي دوجانبه با سازمان ها و ادارات، نسبت به انعقاد تفاهم نامه با مشترياني نظير دانشگاه علوم پزشکي استان، بنياد مسکن انقلاب، داروخانه و مراكز درماني و … عملكرد شايسته اي ارائه شده است.
وی خاطرنشان ساخت: آمار استان در زمینه جذب منابع و بازاریابی نشان دهنده رشد منابع و تصاحب سهم بيشتري از بازارهاي هدف مي باشد. استان کهگيليويه و بويراحمد در سال هاي گذشته با برنامه ريزي و فعاليت هاي مستمر بازاريابي توانسته درصد مصارف به منابع استان را کاهش دهد که اين مهم نشان دهنده سياست گذاري و برنامه ريزي مناسب در خصوص جذب منابع و بهبود مصارف مي باشد.
مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکيد به اهميت تعديل مطالبات اظهارداشت: در اين خصوص، برنامه ريزي هايي صورت گرفته تا با پيگيري هاي مدون و مستمر ميزان مطالبات شعب استان کاهش يابد. همچنين، در تمامي جلسات برگزار شده در استان، دلايل ايجاد مطالبات بررسي و پيشنهادات مناسب براي کاهش اقساط پرداخت نشده، عملياتي مي گردد.
مجیدی، در راستای بانکداری اجتماعي و نقش بانک در قبال جامعه بيان داشت: شعب استان نسبت به تخصيص سريع وام هاي تکليفي از جمله ازدواج اقدام نموده و با توجه به تاکيدات مديرعامل بانك نسبت به معرفي و آگاهي رساني طرح ضربتي ازدواج اقدامات لازم صورت پذيرفته است.
وی در پایان گفت: با گذشت ۴ ماه از سال ۹۶ امید است با تلاش همه ی همکاران بتوانيم تا پايان سال به اهداف طلايي پيش بيني شده دست يابيم.