مدیر شعب استان ایلام بانک قرض الحسنه مهرایران: تمرکز شعب استان ایلام بر مشتری مداری و ارائه خدمات شایسته به مراجعين است
- دوشنبه, 27, شهریور,1396
- روابط عمومی
- ثبت نظر
مدیریت شعب استان ایلام شعار “مهربان باشیم” را در سرلوحه کار خود قرار داده و با همدلي کليه پرسنل توانسته است به اهداف تعيين شده نائل گشته و جزء استان هاي برتر انتخاب شود. اين مديريت در چهار ماهه نخست سال جاري در زمينه جذب منابع با رشد ۲۳ درصدي توانست خود را در بين مديريت هاي شعب برتر بانک قرض الحسنه مهر ايران مطرح کند.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، نجفی شعاع با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در سال ۹۶ بیان داشت: از آغاز سال جاري، مديريت شعب استان ايلام با توجه به اين نکته کليدي که مشتريان سرمايه هاي اصلي ما هستند، با برگزاري چند جلسه با همكاران ستاد و روساي شعب استان، برنامه هاي اين مديريت جهت بازاريابي و تجهيز منابع در راستاي تحقق سياست هاي كلي بانك و تحقق اهداف تعيين شده را تدوين نمود.
وی ادامه داد: این مدیریت بنا را بر مشتري مداري، حفظ مشتريان موجود و جذب منابع پايدار از طريق بازاريابي و انعقاد تفاهم نامه هاي بلندمدت و البته انجام تبليغات گسترده در سطح استان تعيين کرد و در طول اين چهار ماه با پيگيري هاي مستمر و برگزاري جلسات متعدد با اشخاص حقيقي و حقوقي و در سايه لطف و عنايت خداوند، اهداف استان محقق گرديد.
نجفی شعاع افزود: همچنین، با برگزاری جلسات مرتب و هفتگی و فعال سازي کميته بازاريابي استان، عملکرد بازاريابي شعب به شکل مرتب بررسي و بازخور لازم به اشخاص ذيربط ارائه شد.
وی تصریح کرد: این مدیريت در چهار ماهه نخست سال جاري در زمينه جذب منابع با رشد ۲۳ درصدي توانست خود را در بين بهترين مديريت هاي شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران مطرح کند و در کنار رشد منابع ساير شاخص هاي بانكداري مدرن بويژه خدمات الكترونيكي، توجه به مسوليت پذيري اجتماعي را در دستور كار خود قرار دهده است.
وی اظهارداشت: مدیریت شعب استان ایلام پرداخت تسهيلات تکليفي ازدواج، تسهيلات اشتغال زائي کميته امداد و ساير تسهيلات تکليفي را بصورت مرتب و مديريت شده در برنامه کاري خود قرار داده است و نسبت مصارف به منابع استان در سطح ۹۶ درصد مي باشد و مديريت و برنامه ريزي لازم جهت بهبود اين نسبت انجام شده است.
مدیرشعب استان ایلام خاطرنشان ساخت: در زمینه پیگيري و وصول مطالبات، کميته اي با حضور کليه نيروهاي ستادي در مديريت شعب استان تشکيل شده که وضعيت مطالبات شعب را روزانه رصد كرده و بصورت هفتگي در محل مديريت تشكيل جلسه مي دهد و بازخور اين جلسات به شعب تابعه منعكس مي گردد كه بحمداله اين سياست در كنار تلاش مستمر همكاران شعب نتيجه بخش بوده و مطالبات استان كنترل شده و مرتبا كاهش يافته است.
وی ضمن تاکید بر نقش تبلیغات در بازاریابي و شناخته شدن خدمات قابل ارائه در بانک گفت: مديريت استان ايلام با برگزاري مراسم اربعين در استان و مشارکت در تبليغات با ساير سازمانها و نهادها مانند نيروي انتظامي، دانشگاه ها و … يک نوع حس وحدت و همسويي را با مخاطبان آن سازمانها برقرار كرده است.
نجفی شعاع افزود: این مدیریت با تکريم ارباب رجوع، تاکيد بر اجراي بانکداري ناب اسلامي، کمك به اقشار آسيب پذير و ايفاي تعهدات و مسوليت اجتماعي و مشاركت فعال در عرصه اداري، فرهنگي، مذهبي و اجتماعي استان، نام و برند بانك را برافراشته نگاه داشته است.