افخمی: باید به دنبال مدل های جدید در زمینه اطلاع رسانی باشیم
- شنبه, 22, مهر,1396
- اقتصادی, روابط عمومی
- ثبت نظر
علی اشرف افخمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: برای اطلاع رسانی در زمینه فعالیت های اقتصادی و صنعتی دولت باید به دنبال مدل های جدید و خاص باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی که در جلسه شورای اطلاع رسانی و مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت سخن می گفت، افزود: پیش از تصرف بازار باید به دنبال اثرگذاری بر ذهن مشتری بود، زیرا تاثیرگذاری بر ذهن مشتری به معنای در دست گرفتن بازار نیز هست.
افخمی ضمن تاکید بر مهارت افزایی در حوزه صنعت و بازاریابی، تغییر نگاه نسبت به توسعه را حائز اهمیت شمرد و تصریح کرد: حضور در فضای بین المللی به ما رقابت را می آموزد و این رقابت است که به ما می آموزد تا دانایی خود را افزایش داده و مدل های کسب و کار خود را نوسازی کنیم.
افخمی در ادامه GDP و میزان صادرات کشورهای پیشرفته را با ایران مقایسه کرد و روش های جدید کسب و کار و حضور در فضای بین المللی را از روش هایی برشمرد که می تواند به کشورمان کمک کند تا به جایگاه واقعی خود در جهان دست یابد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه ما به دنبال کار کلاسیک نیستیم به موفقیت های دوره دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در صنايع زيرساخت ، پتروشيمي و فولاد و ساير صنايع اقدامات موثري در كشور صورت گرفته است ، به عنوان مثال تا زمان دولت يازدهم ظرفیت فولاد کشور ۱۷ میلیون تن بوده و در ۴ سال گذشته برای ۸ میلیون تن ظرفیت جدید ال-سی گشایش یافته است که این تنها کار بانک صنعت و معدن است.
وي گفت : در جهان امروز توليد فكر از سودآوري بالايي برخوردار است و شركت هاي مشاوره از اين طريق درآمدهاي بالايي دارند، مانيز در داخل كشور بايد براي اين نوع فعاليت ارزش قائل شده و برايش برنامه ريزي كنيم.
افخمي سند چشم انداز ۲۰ ساله كشور را دقيق و كارشناسانه توصيف كرد و گفت براي تحقق اهداف اين سند با برنامه عملياتي تدوين شود.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه